voorlopig staan ze nog in de wei, maar ze worden over een half jaar ingereden.
maar nu zit ik ff met een probleempje, ik heb nog geen geld

gelukkig kan ik hem, als ze nog niet weg zijn, over een jaartje kopen.
lijkt me wel leuk om op een jong paard te beginnen weer.
helemaal groen zou natuurlijk het mooiste zijn, maar daar heb ik nu nog geen geld of tijd voor. waar ik hem dan neer zet is ook nog even een probleem.
ik ga misschien over een weekje of 3 a 4 kijken hoe ze zijn. wel een beetje spannend.
mn ouders zijn het er nog niet mee eens al koop ik nu al een paard, over een jaar zou ik nog een kleine kans hebben, maar moet wel alles zelf betalen, en zelf alles regelen enz. tja, dat krijg je als je ouders er geen verstand van hebben.
joh ik heb er nu alweer zin in.. wordt mn eerste paardje, ze zijn allebei kwpn-er geloof ik, das mooi, daar houd ik wel van. over ouders etc weet ik nog niks, de prijs zal zo liggen tussen de E1500 en E2000, mag dus nog ff hard werken. moet dan ook nog gaan zoeken naar ander werk zodat ik genoeg geld bij elkaar krijg om het te onderhouden, en ook nog wat over houd voor mezelf.
ik weet nog niet wat ik er dan mee ga doen, als het klikt dan houd ik hem, als het wat minder goed gaat denk ik erover om het nog te houden, als het niet goed gaat, dan verkoop ik hem weer door, en ga weer opzoek naar een andere. misschien ga ik dan wel kijken naar een jonger veulen, dan laat ik hem eerst een tijd in de wei staan nog totdat ik weer thuis woon, en er iedere dag tijd voor heb.
als ik deze koop over een jaar, dan neem ik hem waarschijnlijk wel mee naar deurne, als hij aan de eisen voldoet. als ik hem dichter bij huis laat staan moet ik iemand vinden die ermee om kan gaan, en ook nog een beetje op niveau kan rijden. maar dat zie ik dan allemaal weer.
nouja, dit wilde ik ff kwijt.
greetz jef