Heb maar voor hier gegokt

Een dagje lekker in de zon bitloos rijden.

Naïde die ook even de beentjes wou strekken, dierenarts heeft vastgesteld dat ze artrose heeft. Dus probeer haar elke dag wat beweging te geven.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Hanneke84 schreef:Wat een leuk stel zijn jullie!
Ik heb het idee dat jij aardig met je benen klemt en hij daardoor zijn rug weg drukt en zijn hoofd omhoog gooit, klopt dat?
Imo kan het wel wat ontspannender
Naide vond het vast wel lekker even benen strekker, heeft ze ook gewoon weidegang of niet?
(ook leuk die teksten uit spirit erbij
)
en die teksten van spirit erbij zijn heel mooi
Hanneke84 schreef:Oke fijn dat je dat niet zo enorm veel doet want ik denk serieus dat je hem anders tot last bent. ( Snap je koppigheid overigens heel goed hoor!) Die spanning vloeit toch door in zijn lichaam. Super dat Naide altijd op de wei staat, zal goed doen voor haar artrose
Hanneke84 schreef:Ik bedoelde alleen dat als je zelf klemt met je benen en altijd met een gespannen lijf (rug) rijdt dat je paard die spanning ook voelt. Daardoor gaat hij ook meer gespannen lopen, met alle gevolgen van dien. Neckrope vind ik niks mis mee hoor, heerlijk toch als je zo van elkaar kunt genieten! Ik bedoelde het meer als tip hoor, niet om je foto's af te kraken.