Ik ben bijrijdster van een lieve maar een tikkeltje eigenwijze haflinger.
Het probleem is dat de laatste tijd in de les niks meer lukt!
Hij valt naar binnen, of hij draait zich helemaal om. Of als we draven en we komen bij een hoek van een bak aan dan valt hij in stap. Laat staan dat we normaal kunnen galloperen.
Mijn instructrice is een hele goede lesgeefster. Ze geeft aan heel veel mensen les.
Van de week lukte het weer niet in de les, toen heb ik hem na de les nog wel gepoetst en verzorgd. Maar de appel die ik eigenlijk voor hem me bij had, heb ik hem niet gegeven, omdat ik zo boos was.
Toen ik weer thuis was heb ik de appel zelf maar opgegeten. De andere dag stond hij heel zielig in de stal, toen heb ik hem maar even geknuffeld. Het rare is dat wanneer ik alleen rijd voor mezelf zonder les dat alles wel gewoon lukt zelfs galloperen!!
Misschien wil ik wel te graag laten zien in de les hoe goed ik geoefend heb. Misschien ben ik te gestressed omdat er in de les op me gelet wordt. Ik heb een keer geprobeerd net te doen of ik geen les had, zodat ik wat relaxter zou zijn, maar dat werkt niet. Ik snap het niet meer hoor. Terwijl het eerst wel redelijk goed ging in de les.
Ik weet niet of ik er wat aan heb om dit op Bokt te zetten, maar ik ben iniedergeval mijn ei kwijt.
maar ik snap het wel.... Succes