Wat dacht je van even de zoekfunctie gebruiken? Dan zul je 20 000 topics met exact de zelfde vraag vinden...
Maar antwoord op je vraag: Niet Potc! Dat kunnen mensen inmiddels niet meer horen, echt iedereen gebruikt dat. Vind je het wel mooi, maar wil je ook orrigineel zijn, gebruik dan de soundtrack van The Dark Knight. Is van dezelfde componist (Hans Zimmer) dus dat zul je dan ook wel mooi vinden. Hij heeft ook nog Charlie and the chocolate factory gedaan, en eigenlijk zoveel....
Maar probeer eerst een thema te bedenken. Liefst bij bijv. een film, dan kun je daar namelijk de soundtrack van gebruiken.
Op het moment wel leuk, ookal is de ergst ST koorts nu wel over... Sweeney Todd! Leuke muziek, en je kunt helemaal uit je dak wat verkleden betreft.
Umh ik droomde vroeger als een pas de deux op het liedje van Frogg - Popcorn geloof ik dat het heete vond ik altijd geweldigg
Ik heb zoveel leuke liedjes maar allemaal met veel bass niet handig dus ,, umh misschien Titanic van Celine Dion of hoe ze heet , dat si mooi en rustig