Afgelopen week ging ik de paarden uit de wei halen, en Nuala komt altijd aan gegaloppeerd. Nu dus ook weer maar Aranca kwam maar niet. Ze hinnikte wel als ik haar riep. Omdat het donker was en ik haar niet kon zien raakte ik een beetje ongerust. Wat als ze in de sloot lag of vast zat in het draad? Dus ik klompen aan, broekspijpen omhoog en dat land in.
Ze stond helemaal achteraan en er was niks aan de hand. Ik de sloot nog gecheckt voor eventuele pony's van de buren, maar niks. Toen ik terug liep volgde ze me en kon ik haar gewoon op stal zetten. Ik was het al vergeten tot vandaag.
Vandaag ging ik ze dus weer op stal zetten en Nuala kwam weer gelijk aan. Aranca bleef weer staan. Nu was het licht dus ik zag dat er niks aan de hand was. Ons weiland is in 3 stukken verdeeld, maar aan de linkerkant van het land zijn alle hekken open. Ze kunnen dus door het hele land maar moeten wel heel de tijd rondom het hek lopen naar opening. Toen realiseerde ik me dat Aranca was vergeten hoe ze eruit moest!! Ze stond dus zielig voor het middelste hek en wist niet meer wat te doen. Ik moest haar dus weer ophalen en laten zien hoe het ook alweer ging. Zodra ik naar de opening van het hek liep ging er een lichtje branden bij haar