Vanmiddag mochten ze even de benen strekken. [naam verwijderd] was goed wakker en het was mooi weer, dus even naar buiten. In de bak.
Alles vrede, totdat [naam verwijderd] er vandoor sprint terwijl [naam verwijderd] ligt te rollen.
Wat denk je, die muts van een [naam verwijderd] helemaal idioot, erachteraan. Samen hebben ze zo woest 3 rondes gegaloppeerd. [naam verwijderd] hupte onderhand wel een paar keer met de achterhand omhoog, maar goed, ze sloeg niet uit. Totdat...ja idd, BATS was het inenen, [naam verwijderd] ramt met haar achterhoef zo [naam verwijderd] voor haar snuffertje.
Ik dacht dat de wereld even verschoof..."dit is echt einde veulen" schoot er nog door me heen. Ik zag mezelf dus alweer richting Emmeloord rijden, waar we nog geen 12 uur daarvoor waren vertrokken

Getsiederrie, zal je toch altijd zien, er rust gewoon geen gelukkig gesternte op... [naam verwijderd] heeft een veulen.

Na onderzoek, bleek [naam verwijderd] niets gebroken te hebben (o gelukkig!), maar je kon wel al zien dat ze een dikke bult op haar wang begon te krijgen. De schop is gelukkig niet op de onderkaak terecht gekomen, maar op het jukbeen, even onder het oog. De dierenarts raadde me aan om er af en toe even een minuutlang een ijsklontje op te houden, maar verder viel het wel mee. [naam verwijderd] kan er gelukkig ook nog mee drinken.
Nou, ze is 10 dagen oud nu, en voorzover heeft ze niet bepaald het meeste geluk in de wereld... Arme beestie... Ze wordt overigens wel mooi mak van al dat gedoe. Maar halstertrainen zit er dus voorlopig even niet in. [naam verwijderd] heeft de bof. Of eigenlijk, juist niet...