Emiel Voest hoofdstellen: super kwaliteit

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

NedDuits

Emiel Voest hoofdstellen: super kwaliteit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-09 18:17

Hallo,
ik gebruik al een hele tijd een bitloos hoofdstel van Emiel Voest en omdat mijn paard een lomperd is en af en toe tijdens het optomen ervan doorgaat, trekt hij het hele ding met zich mee, sleurt het tussen zijn hoeven achter zich aan, tot ik hem ergens weer kan vangen en hem het liefst een heeeeel klein pakkie slag zou willen geven. Het hoofdstel overleeft deze procedure wonder boven wonder erg goed. De laatste keer zat er een klein krasje op, maar dat was het dan ook. Dat is met mijn duur hoofdstel uit Zwitserland (met bit) wel anders afgelopen. Ik ben dus heel blij met de kwaliteit van het hoofdstel en het kost maar de helft van dat MET bit....

de groetjes,
Dagmar uit Geldrop

Judje

Re: Emiel Voest hoofdstellen: super kwaliteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 17:33

Verplaatst van HAR naar VVDD.

sakvis

Re: Emiel Voest hoofdstellen: super kwaliteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 20:57

Ik heb vaak goede verhalen gehoord van de voest hoofdstellen. Ik heb het nooit zelf uitgeprobeert, maar zo te horen zijn het goede hoofdstellen. Prettig dat je een hoofdstel hebt gevonden wat je paardje wel overleefd:)

NedDuits

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-09 21:58

Sterker nog: ik heb er nog een gekocht van Emiel Voest met nog minder ´poespas´. Hij kwam vandaag met de post en het leer is echt top!!! Ik ga hem morgenvroeg meteen uitproberen en oh weh, als hij ermee aan de haal gaat :Y)