Informatie gezocht....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-01 20:02

Hoi,

Ik ben bezig om een "plakboek" (maar dan op de computer) te maken over mijn paard. Ik wil dan ook stukjes over de (groot)ouders er bij doen. Wanneer je iets weet over de volgende hengsten laat het dan alsjeblieft even weten.:
Glendale, Nimmerdor, Marco Polo, Farn, Saros, Charlottown en Doruto. (Van Glendale en Nimmerdor en Doruto heb ik al een heel klein beetje info maar misschien weten jullie nog meer.)
En misschien weet je ook nog wel iets van de volgende merries: Dorichta, Orichta, Zorichta, Silja, Ramonaa en Willy A.
Ik hoop dat iemand me nog nieuwe info kan verstrekken...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 21:58


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-01 17:56

Heike, bedankt voor de linken.!:)
Er zat er één bij waar ik door verder te surfen informatie vond over Marco Polo en daar had ik nog niets van. Van nimmerdor had ik de informatie al, maar toch bedankt. Als je toevallig ook nog weet waar ik foto's van Doruto kan vinden hoor ik het graag...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-01 18:03

In mijn Jopeledook zit ook Nimmerdor, Farn en Ramonaa... Zal s kijken, misschien heb je die afstamming al, maar toch...

Nimmerdor: v. Farn (v. Fax (Holsteiner) m. Dorette) m. Ramonaa (v. Koridon XX (eng volbloed) m. Friedhilde II B (geen idee wat dat betekent)

Verder kun je het KWPN mailen. Die willen vaak wel wat vertellen. Of ze weten in ieder geval meer.

Joop is trouwens een donkere vos, net als zijn mammie, Aram is een lichte vos (en zijn pappie)... (zit nu met het papier op mijn knie)

Laui

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-01 18:44

Nimmedor... Wauw.. Echt supergaaf paard!
Vroeger, (heel vroeger) hadden wij een merrie van Nimmerdor, ze leek best op haar vader. Ze was van een draversmoeder en een van de eerste kinderen van hem. Hij was toen ook helemaal niet zo bekend.
Toen had ik een hekel aan dat paard, maar nu had ik haar graag nog eens bereden!!