wat doe jij als je moet plassen tijdens een buitenrit

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

wat doe jij als je moet plassen tijdens een buitenrit

Ik hou het op.
195 (39%)
Ik bind mijn paard vast en ga in de bosjes(niet de slimste optie).
13 (2%)
Ik hou m`n paard vast en ga de bosjes in.
266 (54%)
Ik rijd terug naar stal en ga daar plassen.
16 (3%)

Totaal aantal stemmen: 490


SLS_Focus

Berichten: 619
Geregistreerd: 06-09-08
Woonplaats: Naast de stal!

Re: wat doe jij als je moet plassen tijdens een buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 21:58

zzou ok jewoon nar de bosjes gaan hoor

hafjegek

Berichten: 793
Geregistreerd: 10-11-07

Re: wat doe jij als je moet plassen tijdens een buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 16:46

haha, wel grappig,

heb het zelf gelukkig niet meegemaakt, kan het erg goed ophouden.
maar ik zou ook de bosjes induiken, zou denk ik wel mn paardje vastbinden aan een dikke boom (met halstertouw en halster onder het hoofdstel op lange rit) paardje is ook erg braaf en staat altijd wel stil.

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Re: wat doe jij als je moet plassen tijdens een buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 16:52

ik duik gewoon de bosjes in met pony aan de hand..
paar staat vaak stom t kijken wat ik doe en gaat dan vaak opzoek naar eten in me zakken

delfa

Berichten: 969
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 19:10

ik ga nooit in m'n eentje naar buiten, altijd wel met een vriendin. of me moeder fietst mee of zo.
dus als ik moet plassen dan houd de andere persoon me pony vast en kan ik mooi de bosjes in duiken :Y) haha.

x_fann
Berichten: 243
Geregistreerd: 25-12-07
Woonplaats: westland . (:

Re: wat doe jij als je moet plassen tijdens een buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 19:55

in de bosjes & houd me pony vast .

Stravero
Berichten: 6126
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 11:46

Ik hoef nooit te plassen op een buitenrit, want ik ga altijd van te voren :))

Anoniem

Re: wat doe jij als je moet plassen tijdens een buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 11:56

Vrijdag een rit van dik 5 uur gereden met picknick tussendoor. Nou dan moet ik toch écht een keertje met de billen bloot hoor :D Rijmaatje mocht pony vasthouden :)

heidiLOVER

Berichten: 9186
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 21:57

Ik denk dat ik het net zo lang zou ophouden tot ik echt buikpijn krijg. Dat is echt iets voor mij, helaas heb ik daar al heeel vaak een blaasontsteking mee gekregen maar ik doe het toch :=
Ik hou daar niet van in de bosjes of waar ook plassen, of iemand me nou ziet of niet :P

Daiss87

Berichten: 1031
Geregistreerd: 11-02-09

Re: wat doe jij als je moet plassen tijdens een buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 05:11

Haha lekker in de bosjes joh!! :D
Pony hou ik zelf vast of laat hem vasthouden door een vriendin ;)

Anoniem

Re: wat doe jij als je moet plassen tijdens een buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 08:45

nou was ik laatst met een groepsles (13 mensen) toen moest ik plassen...
had ik geluk dat ik op een achtelijk paard zat dat alleen maar te bokken en steigeren, dus toen kon ik het wel ophouden ^^

Marshaha

Berichten: 2944
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Weert

Re: wat doe jij als je moet plassen tijdens een buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 08:48

oh ik ben zo iemand die altijd moet plassen als het eigenlijk niet kan
en natuurlijk heb ik ook nog eens moeite met zo in de bosjes, ook al moet ik zo erg.. dan moet ik echt 'wachten' tot het lukt :o
ik ben echt erg wat dat betreft

maar op mijn laatste buitenrit was het ook weer zo ver. we waren met meerdere mensen, en hun hebben mijn paard vastgehouden
dat is het gemakkelijkst natuurlijk

misselise
Berichten: 44
Geregistreerd: 22-12-08
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:37

ik zou het proberen op te houden (a)
en anders toch maar de bosjes in terwijl ik het paardje vast hou. :P

M3lisss

Berichten: 2526
Geregistreerd: 13-05-09
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:42

haha, hier heb ik nog geen ervaring mee.
Ik denk dat er niets anders op zit als gewoon de bosjes in (evt. dus mét paard :P)

aliealie

Berichten: 1894
Geregistreerd: 15-06-08
Woonplaats: Damwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:48

Nog nooit echt meegemaakt eigenlijk, maar als ik op kleine afstand van huis ben, knijp ik ff tot ik thuis ben en anders denk ik toch een bosje opzoeken! :D

LecyTinker

Berichten: 6578
Geregistreerd: 05-03-05
Woonplaats: Op een bergje in België

Re: wat doe jij als je moet plassen tijdens een buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:53

nou komt het boerse in mij naar boven... Ik heb namelijk geen bosjes nodig om te plassen. Ik was altijd degene waar iedereen in australie om moest lachen omdat ik niet eens de moeite deed om de bosjes inte gaan. recht naast de auto broek naara beneden ( wel in een bescheiden vorm, heb geen nudistische inslag). In australie zitten (waar ik zat) er spinnen, slangen en nog veel dieren waar je de naam niet van wil weten, in de bosjes. Dus tja, dan maar dicht bij de auto blijven en plassen.
Toen we de koeien aan het drijven waren stapte ik ook van mijn paard om al vasthoudens naast het paard te plassen. Iedereen kon het zien, maar uit ervaring heb ik gemerkt dat mensen dan echt ZO beschaamd zijn dat ze toch niet kijken, dus bosjes zijn overbodig dan hey!

MarjonTampon

Berichten: 842
Geregistreerd: 01-10-08
Woonplaats: Lottum

Re: wat doe jij als je moet plassen tijdens een buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:57

Ik ga gewoon in de bosjes met paard en al. Of wanneer ik met iemand samen ben laat ik deze mijn paard vasthouden.

*Even offtopic; maar wil het graag vermelden: Heb zelfs een keer zo'n ontzettende dorst gehad, dat ik mijn merrie (die op dat moment een veulen had) gemolken heb in mijn handen en dat op heb gedronken. En zo heb ik ook een keer bij het paard in de wei uit de drinkbak staan drinken.

xMarloes

Berichten: 4236
Geregistreerd: 14-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:59

LecyTinker schreef:
nou komt het boerse in mij naar boven... Ik heb namelijk geen bosjes nodig om te plassen. Ik was altijd degene waar iedereen in australie om moest lachen omdat ik niet eens de moeite deed om de bosjes inte gaan. recht naast de auto broek naara beneden ( wel in een bescheiden vorm, heb geen nudistische inslag). In australie zitten (waar ik zat) er spinnen, slangen en nog veel dieren waar je de naam niet van wil weten, in de bosjes. Dus tja, dan maar dicht bij de auto blijven en plassen.
Toen we de koeien aan het drijven waren stapte ik ook van mijn paard om al vasthoudens naast het paard te plassen. Iedereen kon het zien, maar uit ervaring heb ik gemerkt dat mensen dan echt ZO beschaamd zijn dat ze toch niet kijken, dus bosjes zijn overbodig dan hey!


Haha, ja eigenlijk wel!
want ik ga ook niet kyke als iemand zit te plassen ofso.
loop ik gwn door.
dus eigenlijk kan het best wel wat jij zegt XD

Olijkje

Berichten: 1334
Geregistreerd: 28-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 12:01

Iessie schreef:
Ik hield ook mijn pony vast om even in de bosjes te plassen. Als je ver van huis bent en je moet nodig dan heb je weinig keus denk ik. :+
Pony vond het altijd erg interessant, maar ik kan niet zo goed plassen met een toeschouwer. :))
Hij bleef dan wel mooi wachten totdat ik klaar was. :j


Dat zou bij mij echt niet kunnen XD ze is zo onrustig en druk dat ze dan gaat lopen trekken en dan zit alles deronder :+

Tsunami_86

Berichten: 26
Geregistreerd: 29-06-09

Re: wat doe jij als je moet plassen tijdens een buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 12:17

Trek mijn paard gewoon mee achter de bosjes, blijft gelukkig rustig staan.
Heb wel eens iemand gezien die zijn paard schrok en die werd de bosjes uitgesleurd, zag er erg stom uit :P

xMarloes

Berichten: 4236
Geregistreerd: 14-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 12:31

Tsunami_86 schreef:
Trek mijn paard gewoon mee achter de bosjes, blijft gelukkig rustig staan.
Heb wel eens iemand gezien die zijn paard schrok en die werd de bosjes uitgesleurd, zag er erg stom uit :P


omg, ja dat zal best XD

ukoldaatje

Berichten: 1517
Geregistreerd: 21-10-06
Woonplaats: Bruinisse,schouwenduiveland

Re: wat doe jij als je moet plassen tijdens een buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 14:43

Haha ik stap af hoor, als ik ergens niet tegen kan is het rijden met een volle blaas!! Ik verstop me dan achter een bosje, net alsof het niet opvalt dat er een dikke gele fjord daar opgezadelt en al staat te knabbelen en de teugels verdwijnen de bosjes in..

Wat moet dat moet...poeh ik kan echt niet rijden met volle blaas hoor!!

Paard is altijd braaf, die neemt het ervan, effe pauze.

Dorst hebben onderweg, daar moet ik nog iets op vinden, vooral met dit weer...

Marshaha

Berichten: 2944
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 15:13

LecyTinker schreef:
nou komt het boerse in mij naar boven... Ik heb namelijk geen bosjes nodig om te plassen. Ik was altijd degene waar iedereen in australie om moest lachen omdat ik niet eens de moeite deed om de bosjes inte gaan. recht naast de auto broek naara beneden ( wel in een bescheiden vorm, heb geen nudistische inslag). In australie zitten (waar ik zat) er spinnen, slangen en nog veel dieren waar je de naam niet van wil weten, in de bosjes. Dus tja, dan maar dicht bij de auto blijven en plassen.
Toen we de koeien aan het drijven waren stapte ik ook van mijn paard om al vasthoudens naast het paard te plassen. Iedereen kon het zien, maar uit ervaring heb ik gemerkt dat mensen dan echt ZO beschaamd zijn dat ze toch niet kijken, dus bosjes zijn overbodig dan hey!

oh men ik hoop echt een beetje van jou mee te krijgen
zoals gezegd, moe tik echt op mijn hurkjes wachten.. en wachten tot er iets komt

en, ik vertrek binnenkort naar thailand en indonesie, je wil ook niet weten wat daar in de bush rondloopt

Anoniem

Re: wat doe jij als je moet plassen tijdens een buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 15:20

Ik hou het op. Heb 1 of 2 keer gehad dat ik moest maar ik ga altijd met zo'n hele groep naar buiten dusja dr zit niks anders op. Zorg gewoon dat ik van te voren nog ff ga. :))

Bliksem

Berichten: 2734
Geregistreerd: 06-11-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 16:18

mirjam_kl schreef:
Hihi gewoon samen de bosjes in hoor. Heb zelfs een keer gehad dat mijn paard naast me ook mee ging plassen. Ik moet zeggen dat je daar niet gelukkig van wordt, gezien hij hoog staat en jij op de hurken op de grond :P
Hahaha geweldig. :')
Ik ben nooit zo ver van stal af (max 1 uur) dat ik het niet even op kan houden.
Ik ben wel een keer in de bosjes geweest toen ik samen met een vriendin aan het rijden was, die kon het paard mooi vasthouden. :D

Mucchio

Berichten: 2037
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 17:16

Ik houd het op, maar meestal ga ik van te voren :D