Eindelijk is het dan zover... Het flexible sportzadel zal nog wel niet zo snel in de winkel te koop zijn, maar we zijn nu wél eindelijk serieus gestart met de ontwikkeling van het nieuwe zadel (misschien heb je ooit het artikel in Bit gelezen óf onlangs een onderwerp hierover op Bokt gezien). Zie: www.dehaasdesign.nl
Ik werk nu in ieder geval samen met een communicatiebureau, waar ik inmiddels ook een eigen kantoorruimte heb gekregen. Samen zijn we bezig met het schrijven van een marketing-, communicatie- en ondernemingsplan. Onlangs heb ik ook mijn webpagina in een nieuw jasje gestoken én een gastenboek aangemaakt (...). Binnenkort komt er tevens een zeer uitgebreide enquête. Deze enquête wordt over een paar weken over maneges in heel Nederland verspreid, maar is uiteraard ook te vinden op de webpagina van Wissel.
Mijn vraag aan jullie is nu natuurlijk, of jullie mijn enquête straks willen invullen. Op die manier kom ik namelijk te weten, wat jullie wensen, behoeften en eventuele problemen op zadelgebied zijn. De uitkomst hiervan zal ik dan vervolgens mee nemen in mijn definitieve zadelontwerp. Ik ben reuze benieuwd!
Alvast bedankt! Ik zal jullie op de hoogte proberen te houden. Groetjes en veel paardrijdplezier toegewenst,
Marit de Haas (Wissel)