Hij toonde zeer veel interesse in de kindjes die aanwezig waren bij de bak.
Iets wat met veel gejoel gepaard ging,dus mijn vriend ging even de kindjes waarschuwen niet zo hard te gillen omdat paardjes dat niet leuk vinden!
Maar oke,er was 1 meisje wat heel lief vroeg of ze even op onze jantje mocht zitten?
Na het bekijken van het kindje,besloten we dat het kwa formaat wel moest kunnen(net iets groter als een peutertje).
Dus vriendlief nam het touw in handen,ik ernaast met toestemming van de ouders en kindje erop!
Jantje even een snoepje laten zien,en hij liep braaf het rondje(en vrat bijna mn vingers op toen hij het snoepje kreeg:) )
Zo nog wat ritjes gedaan,en meneertje liep braaf en heel rustig een rondje met een kindje op zn rug.(normaal heeft hij nog weleens streken,maar nu totaal niet).
Hij vond het leuk,en we zeiden ook bij elk rondje,als hij niet meer wil...dan moet je eraf helaas.(belangrijkste was dat hij het ook leuk vond,en wij konden zien hoe hij met kindjes omging).
Nou ben helemaal trots op mn kleine ventje,want hij heeft een aantal rondjes gelopen met kindjes op zn rug(iets wat hij niet heel erg gewend is).
Oke na elk ritje vroeg hij wel om zn snoepje,en toen die op waren....had hij zoiets van loop nu zelf maar met die kinderen op je rug...
:DMaar hij deed het netjes,bleef bomproof lief,toen ze zelfs ruzie aan het maken waren wie erop mocht(euhhh mondjes dicht,dat bepaal ik!).
Maar onze jantje heeft van mij het predikaat kindvriendelijk gekregen.
Niet gewend aan iets op zn rug,toch het toestaan,en doorlopen, en ook nog blij erbij kijken!
Dat is wel een snoepje waard toch?