Besloot mn mini eens lekker te wassen(dus flink het haar eraf gerost zoveel mogelijk,en soppen maar!).
Ging verleden jaar prima,en geen enkel probleem.
Nu werd hij bij het afspuiten plots heel opstandig,hoeven schrapen,bijna omhoog komen etc.
Snapte er geen bal van,en had zoiets van niet aanstellen ventje!
Toen hij wilde trappen,heeft hij een flinke tik op zn ronde billetje gekregen!
Naderhand vroeg ik me dus echt af,wrm hij zo reageerde.....en plots viel het kwartje!
Verleden jaar heb ik hem gewassen met een simpele tuinslang...en sinds een paar maanden zit daar een spuitkop op!(hij kent die wel van het hoeven afspoelen,maar blijkbaar was de wasbeurt ermee teveel?).
Hij heeft zowieso een gloeiende hekel aan water en plassen,maar begreep dus eerst niet waarom hij zo raar deed met wassen.(verleden jaar ging prima met alleen de slang).
Met droogstappen dook hij bijna in mn nek,toen hij een boodschappen karretje voorbij zag komen...
PPffff,wrm word er geen standaard gebruiksaanwijzing geleverd bij shetten?
Voelde me naderhand wel schuldig toen ik besefte dat die sproeikop de boosdoener was....
Maar aan de andere kant,hij werd wel kalmer na een vermanende grote mond en bijbehorende tik toen hij wilde trappen naar me...

ze kunnen toch soms zo dwars zijn! Natuurlijk kan hij de sproeikop wel een beetje eng vinden. Vaak zijn dat wat hardere stralen maar dat ligt er ook aan hoe je die hebt afgesteld..