Mooi aandenken aan haar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

theunilove

Mooi aandenken aan haar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 16:54

hee 3 maanden geleden is een paard wat heel veel voor me betekende en waar ik een heel goede band mee had is heel onverwacht overleden ze heeft een innelrijke bloeding gehad snachts en de dag er voor had ze net een veulen gekregen haar veulen was dus 1 dag oud toen ze overleed
de eigenaren hebben de doode meriie toen nog gemolken om nog zo veel mogelijk biest uit haar uiers te krijgen en het is gelukt om het veule tot afgelopen vrijdag in leven te houden maar ze heeft een infectie gekregen door dat ze te weinig biest heeft gehad en ze had veel pijn dus toen hebben ze besloten tog haar te laten inslapen.

en ik wil dus graag een mooie ketting met letters van hun namen er aan of zo ik wil gewoon iets bijzonders maar ik weet niet goed wat
Laatst bijgewerkt door Revanches op 09-06-09 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel iets aangepast zodat het wat duidelijker is.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 17:57

Dit hoort, lijkt mij, eerder bij VvdD.Zodoende dat ik het van TAO naar VvdD verplaats.

WilmaW

Re: mooi aan denken aan haar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 17:59

Je kunt als je haar hebt van de staart ook een mooie armband laten maken.

_miepie_

Re: Mooi aandenken aan haar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 18:03

Poe heftig zeg!!!
Misschien de namen laten graferen in een ring of armband, of inderdaad een armband van manen of staart

Sterkte

Roxynoalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 18:08

heel veel sterkte,

mischien kun je de mooiste foto op linnendoek laten afdrukken.

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 18:45

Of je kan een soort sleutelhanger van de staart of manen laten maken. Maar dat is maar net of je die hebt. Anders inderdaad misschien de namen laten graveren of een grote foto op een linnendoek laten afdrukken zodat je die kunt ophangen..

Veel sterke :(:)

Steefjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 08:02

ik zou als je dat hebt manen van het veulen en haar van de staart van je merrie in een armband laten maken.
heb ik bij al mij schatten laten doen en loop nu met 4 paardjes aan mijn arm ( figuurlijk dan heh )
veel sterkte ik hoop dat je gauw iets vind

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 14:58

Och.. eerst de moeder dan t veulen! Super zielig! maar zijn iig weer samen moet je maar denken.