Daar aangekomen zag ik dat hij er nog erger uitzag als vorige week,die man zei tegen mij dat hij nog binnen stond,dus ik achter hem aan het donker in,door een paar kleine deurtjes,een lange donkere gang in.
Ik hoorde hem tegen Jochie wat zeggen,maar ik zag heel Jochie niet,ik keek om mij heen en toen kreeg ik de schrik van mijn leven....,ik zag een berg hooi van ongeveer 1 meter hoog,daar om heen stonden wat wanden,en daar boven op stond Jochie,ik had zoiets nog nooit gezien.
Hij klom naar boven om zijn halster om te doen,deed een wand opzij en toen moest Jochie een kleine meter naar beneden springen,op een paar straat tegels,en dat met zijn donald duck hoeven,die dus tot aan zijn kroonranden gescheurd waren.
Het was maar goed dat ik daarvoor al alles had geregeld,wat betreft de papieren en zo,want ik wilde zo snel mogelijk weer weg.
Ik had gelukkig een paar mooie veulen foto's weten weg te grissen,van Jochie.
En nu komt het...Jullie hebben allemaal gelijk gehad

Maar het maakt mij allemaal niet uit,ik vind hem leuk!

Hij staat nu in Chaam,heeft het heel erg naar zijn zin!
Hij blijft daar minimaal 1 jaar dan kijk ik hoe hij geworden is,is hij heel mooi geworden,dan gaat hij naar de hengsten keuring,zoniet dan komt hij naar huis,naar Viking

Dus zal ik alle fjorden kenners wel over mij heen krijgen hier op bokt,maar dat interesseerd mij niet.
Ik weet dat ik Jochie een nieuwe kans heb gegeven,en dat ik aan Jochie een hele lieve en toch ook mooie fjord hebt!