Elise is vandaag verkocht, nog 1 week om afscheid.

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mariska1985
Berichten: 4
Geregistreerd: 21-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 09:50

Wat ontzettend klote zeg Huilen Was echt een lieverd..

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 11:14

Sterkte Lydia Verdrietig Gelukkig kan je deze week nog veel erheen Lachen Ik zou veel foto's maken.

Linda_k
Berichten: 188
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 15:45

Hoi het paardje die ik een paar jaar heb gereden werd een tijdje geleden ook verkocht. Ik ken het gevoel van ze moesten eens weten terwijl ze je nietsvermoedend staan aan te kijken. Zo van waar heb jij nou last van en wat krijg ik veel aandacht. Ik heb mooie fotos gemaakt en uitvergroot en in de woonkamer opgehangen! Het helpt wel als je kan gaan kijken. Dan heb je niet zo erg het gevoel dat je definitief en voor altijd afscheid moet nemen. Ik ben twee weken geleden gaan kijken en ze is zo goed terecht gekomen en heeft het zo naar haar zin, echt leuk om te zien. Wel moeillijk maar het deed me echt goed!

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-03 17:29

Thx Yentl Lachen Ik ga zo ff kijken of mijn diig bij de eigenaars op de computer kan aangesloten worden, mag vast wel Haha!

Linda: Idd dat niets vermoeddende, Bunny was ook al jalours aan het doen van al de aandacht die ik geef aan Elise.
Mijn moeder gaat morgen heel veel foto's maken en die worden altijd wel erg mooi, dus ik hoop dat er een mooie bijzit om uittevergroten Lachen Heel oged idee van je!
Ik hoop ook nog een paar keer te gaan kijken en ook als ik naar mijn oma in Apeldoorn ga, want dat ligt er niet zover vandaan.

Wel poedersuiker dat er een jochie van 6 op komt rijden, hij was er super bang voor Scheve mond

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-03 08:18

We gaan haar zo wegbrengen..... ;'(

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 08:38

Jeetje meis ,
Ik vindt het echt zwaar k*t voor je ! Echt heel veel sterkte.
En wil je is rijden kan je altijd op Carolina komen rijden Lachen
Sterkte Lyd.

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-03 19:16

Sheerza: Ik heb Bunny nog en we gaan nog een grote e-pony kopen dus rijden kan ik nog wel Lachen
Maar om gewoon eens te meeten lijkt me super leuk! Lachen

Nou we hebben haar nu net weggebracht Huilen Ze liep zo vol vertrouwen mij achterna zo de veewagen in ik voelde me echt zo'n verader.
Ik de veewagen ging ze keihard hinniken toen ben ik er onderweg gewoon bij gaan zitten en knuffelen Lovers en toen was ze weer rustig. Toen ging ik veel gewoon voorin de veewagen zitten, ging ze heel hard naar mij hinniken, dus ik ging er weer bijzitten.
Ze komt te staan op een hele mooie manege, met ontzettend veel paarden die in paddocks staan en gewoon in stal. Elise komt bij nog 3 andere shetlanders in een paddock te staan. Ze was gelijk al de baas daar Haha! Nou ze ik gek op zand dus zei lekker rollen en ze voelde zich wel thuis. Ze word heel goed verzorgt en die mensen zijn heel aardig.
Ik mag altijd komen en ze beloofde dat ze er heel goed voor zal zijn. Dus dat zit wel helemaal goed. Ze moest zelf huilen toen we afscheid gingen nemen.
Nu heb ik eigenlijk wle een soort rust over mij, omat ze het gewoon heel goed gaat krijgen, maar natuurlijk gaan we haar ontzettend missen Lovers

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 19:18

Je hebt het mooi opgeschreven. Je kan echt merken dat je echt maatjes was met Elise ! Maar kom is meeten Lachen Carolina vindt het altijd leuk Haha!

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 11:10

Ja is goed Lachen in de mei vakantie ofzo? Maar dan pb ik nog wel!

ook vreemd zo want Elise hinnekte altijd keihard naar me zoiets ga je echt missen, stond ze met haar kop door de tralies Lovers zulke dingen vergeet je nooit meer!
Of dan zeg ik altijd kom maar en dan kwamen ze met zijn 2e me achterna endan liep ik na de deur kwamen ze ook naast elkaar mee gelopen.

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 11:19

Verdrietig echt klote meissie...

Maar gelukkig staat ze daar goed met nog een paar shetties. En ook heel aardig dat je altijd langs mag komen...

Sterkte....

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 22:15

ik ben mijn verzorgpony ook kwijtgeraakt, maar op een andere manier. Huilen
hij heette walter en stond in een pensionstal. hij zou in de zomer een paar maandjes op het land gaan, in een weilandje.
dat weilandje zag ik elke dag als ik naar school + naar huis reed, dus ging ik altijd ff knuffelen.
maar op een dag, was walter ineens weg. uit het weiland.
ik de eigenares mailen, zegt ze ja hij is weer op stal, maar hij staat niet meer op de driesprong (was zijn stal), maar bij mijn schoonouders.
ik zo: o en waar is dat? en toen mailde ze dat dat in oegstgeest was (is dichtbij mijn woonplaats, rijnsburg), maar dat ik niet meer mocht verzorgen omdat er alarmbeveiliging was en die schoonouders wouden geen vreemden op het erf !!! Boos! Verdrietig
ik was best boos op die eigenares, en onwijs verdrietig!
ik weet hoe het voelt om je verzorgpony kwijt te raken......: kl*te... Huilen
veel sterkte ermee

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 09:40

'Ja dat is idd erg klote zeg, wat een banketstaaf manier Scheve mond Nou jij ook sterkte ermee.

Nu merk ik trouwens pas, dat veel door Elise was. Als ik ze riep om mee te komen naar het binnenhok kwamen ze allebei aan lopen. Deed in de halste om zei ik kom maar mee, en liepen ze achter me aan naar buiten. Geweldig is dat Lachen
Nu blijft Bunny zomaar staan, zelfs als ik riep komt ze niet maar achter, echt stom.
Ook de ontsnappings pongingen kwamen van Elise uit *LOL* Haha! haha, dat het pas een week geleden is dat ze wegging het lijkt als zoveel langer geleden...

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 10:12

ja, voor jou is het misschien een troost dat je een ander mag doen? (tog?)
ik ben sinds de zomervakantie op zoek naar een nieuwe, Verdrietig
maar heb nog steeds nix gevonden Huilen
tis gewoon .... ik denk niet dat ik er nog 1 krijg, dus ga ik walter de hele tijd missen... Huilen

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 10:22

Huilen Ja dat is echt poedersuiker. Moet je anders ff een andvertentie op marktplaats ofzo zetten?!
Ik heb Bunny ong en we zijn opzoek naar een grote pony. Dus ik denk er niet konstand aan.
Hopelijk vind je snel een nieuwe verzorg pony

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 10:27

jep ik heb al heeeeel veeeeel advertenties op marktplaats..
ik denk dat ze nu ongeveer wel gek aan het worden zijn van mij! Lachen
maar ik ga vrijdag waarschijnlijk aanbellen bij iemand met een pony.
alleen ik weet nog niet of ik beter kan aanbellen, of een brief achterlaten!
wat vind jij? de ene zegt dit en de ander zegt dat...
dus ik weet t niet meer hoor Verward

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 10:38

Gewoon aanbellen, kost een stuk minder moeite Knipoog de mensen kunnen gelijk beoordelen en als het inet kan weet je het gelijk en hoef je en niet lang op te wachten of mischien helemaal niets meer te horen.

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 10:49

ja ik denk ook dat aanbellen beter is, maar heel veel mensen zeggen nee joh je moet een brief achterlaten. Scheve mond
kijk dit heb ik al als voor- en nadelen (heb t maar ff gekopieerd van toen ik dit tegen iemand anders zei over msn):
ik heb dit als voordelen:
aanbellen: je ziet gelijk wie ze zijn en andersom. de mensen kunnen je gelijk beoordelen, je hoeft niet af te wachten en krijgt gelijk antwoord.
brief: als je verlegen bent is t very handig en de mensen kunnen er over nadenken.
nadelen:
aanbellen: is misschien beetje opdringerig, de mensen kunnen er niet over nadenken, ze moeten gelijk antwoord geven.
brief: misschien denken ze dit is een grap, of ze reageren niet meer, of je zit de hele tijd maar af te wachten...
zow..... Verward

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 10:52

Je kan ook zeggen dat ze nog gewoon kunnen overna denken en je telefoon nummer geven Lachen

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 12:15

kan ook nog Lachen maar dan moet ik eerst weten of ik ga aanbellen
of een brief achterlaten..... aanbellen vind ik best eng, want ik ben best verlegen.
maar bij een brief denken ze (heel) misschien dat het een grap is!
Scheve mond wat moet ik nouw doen Verward

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 12:18

Heel goed bedenken dat dit heel belangerijk is en je verlegenheid ofzij zetten Lachen
Gewoon proberen, na die brief moet je toch oko met hun geen praten?

gewoon doen, ben benieuwd het het gaat, succes Lachen

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 12:20

dus je vind dat ik moet aanbellen? Scheve mond
hm een vriendin die ik meeneem (durf niet alleen) vind dat ik een brief moet acherlaten..
HELP!! ik weet het echt niet meer!