WEER DAT BEEST XD

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Reggue

WEER DAT BEEST XD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-09 18:31

Maestro...ja kennen jullie hem nog?
De pony met de slechte reputatie,die met z'n kleine lengte overal onderuit komt?
Die is weer bezig geweest...XD
Ze gingen zijn stal uitmesten; Dat beest poept in een dag (LETTERLIJK) net zoveel als een normaal shetje in drie dagen.
Het was dus een hele klus.
Bijna geen enkel halster paste hem,dus hebben ze hem dat van zijn moeder maar opgezet.
Hij moest heel lang op de poetsplaats,en we hoorden nix,dus we dachten aaan :Z Maestro.
Eindelijk eens niet zo ondeugend.
Hupsakee,volgende streek geleverd.
Toen de stal klaar was,bleek Maestro's ware aard ( }> ) toe te hebben geslagen...
Halster hing los tussen 2 touwen in de poetsplaats,en Maestro hing zowat in de voederkar...
Gelukkig waren we er op tijd bij,anders had het best een koliekgeval kunnen worden...
Mijn god,wat moet je met een pony die als tweede naam Satan heeft,maar te snoezig kan kijken om boos op te worden?

Jinte

Re: WEER DAT BEEST XD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 18:41

Je opent wel steeds erg veel topics..
Maar dit gedeelte is voor vragen over shetlanders en minipaarden, niet voor verslagen. Daarvoor is het verslag van de dag, maar daar kun je uiteraard ook niet 10 topics per dag openen.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 18:44

Jinte schreef:
Je opent wel steeds erg veel topics..
Maar dit gedeelte is voor vragen over shetlanders en minipaarden, niet voor verslagen. Daarvoor is het verslag van de dag, maar daar kun je uiteraard ook niet 10 topics per dag openen.

hier ga ik mee in! en volgens mij mag je ook maar 1 topic per dag posten! ;)

Reggue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-09 18:46

Sorry...
Ik ben gwn enthousiast over bokt,en heb veel te vertellen...

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 18:47

Misschien kun je dan beter een leuke HK bij de Young Riders opzoeken ;)

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 20:32

Wat voor reacties verwacht je erop?
Zoiets als "Haha, wat een dondersteen"?

Ik zou eerder zeggen laat die mensen ervoor zorgen dat ze een goedpassend halster hebben, wat als het beestje naar buiten richting de weg was gerent? Wat als hij wel de hele voerbak leeg gegeten had..

En verder kun je hier niet echt reacties opgeven geloof ik.

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 00:34

Nou zeg... wat een reacties... dit is toch een forum, daar mag je zoveel verhalen op vertellen als je wilt. Ik heb nergens een beperking gelezen? Het is misschien wel meer iets voor verslag van de dag, maar dan nog zou het hier niet zo misstaan want het gaat over een minitje.
Ze verteld toch gewoon waar gebeurde verhalen uit het dagelijks leven met haar paardjes...

Ik vind het wel een grappig verhaal, die kleine dondersteen :D. Ja die kleintjes kosten je meer grijze haren als menig grote 8-). Ik heb er hier ook een die zo´n klein hoofdje heeft dat hij zo door alles heen glipt, en hij is de enige die wel eens door de stroomdraden is ontsnapt als een ware houdini :D

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 09:24

SMP > YRT