) en dit jaar gingen we naar Bed en Stal in Vaassen.Was een beetje een gok, want deze accomodatie was geheel nieuw. Geen foto's van het huisje of stallen, maar de website zag er al zo leuk uit en de eigenaren waren ook zo enthousiast dat het wel leuk moest zijn! En dat was het!
Wil jullie graag laten meegenieten van deze prachtige accomodatie en van de geweldige dagen welke wij hebben meegemaakt!

Ons huisje met weiland ervoor! Zo leuk als je paardje voor je neus in de wei loopt!

Paddocks

Onze paardjes!

Lol met onze knollies!

En mijn lieve Newie!

Bij de ingang

Wij zijn elk jaar op zoek naar een leuke locatie voor onze paardenvakantie dus ik dacht laat ik het ook maar op Bokt zetten. Zeker omdat ze net begonnen zijn is het misschien nog niet heel bekend onder paardrijdend Nederland. En dat is jammer want het is erg leuk!
Haha zeker het ontbijt wat je elke morgen krijgt
!Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel!

) en we hebben echt genoten! De twee mannen waren zeer gastvrij en vriendelijk in overleg kon heel veel! We kregen 's morgens heerlijke ontbijtjes het huisje was leuk ingericht en de omgeving was ook erg mooi! Voor de paarden was het ook super geregeld met super verzorging. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar en echt een aanrader voor mensen die een keer met hun paarden naar de veluwe willen!