De galop is echt een drama geweest met Diana. Zodra ze op de lange zijde kwam en een stuk rechtuit moest verloor ze haar balans en begon ze over haar tempo te lopen. Hierdoor verloor ze ruimte en ging ze hele korte hertenpasjes maken. Vandaag zijn we er goed mee bezig geweest, dat was te merken! Op het einde van de les kon ik haar doorsluiten tot ze bijna stil stond.
Een hele overwinning dus ! De middendraf is ook altijd een ramp geweest. Haar voetjes kreeg ik maar niet van de vloer, dat bleek mijn eigen fout te zijn.. Die fout hebben we opgelost en zie het resultaat op de onderste foto's !
Verder zijn we bezig met alles beter af te werken, overgangen op kleinere hulpen, nettere figuren en nóg stiller blijven in de aanleuning.

De foto's zijn helaas van erg slechte kwaliteit, en ik krijg ze helaas ook niet groter. Zo zijn ze nog enigzins scherp.
Dingen waar ik erg van schrok waren mijn armen en benen, ik heb mijn armen in een onnatuurlijke positie en mijn benen moet ik meer naar achter leggen en mijn hakken meer uitdrukken. Mijn motoriek is niet helemaal in orde, dus als ik met mijn armen bezig ben is het moeilijk voor mij om te focussen op mijn benen en vice versa. Ik werk er hard aan en mijn zit is hard vooruit gegaan!

Ik rijd zonder cap omdat ik nogal snel van mijn stokje ga met warm weer, helemaal als ik intensief moet lessen. Dat risico neem ik liever niet..
De startkaart is aangevraagd en binnenkort gaan we eens een B proefje proberen. Je zult Diana dan terug kunnen vinden onder de o zo cliché naam "Black Diamond". Wat denken jullie, klaar voor de B?

Net beeld. Nog ietsje op de voorhand, maar daar werken we aan
!
Voltetjes draaien, ze maakt steeds meer ruimte !

Achterhand komt niet lekker mee.

Iets te eng in de hals, maar een mooi beeld van de ruimte die ze maakt.

Leuk beentjes moment
.
Galopje.

Ietsje verlengen in de hals.

Galopje van dichtbij, ik kijk ongelooflijk serieus
.
Hier zie je goed hoe ze steeds meer haar benen gaat strekken.

Iets te gespannen in de rug.

Trots !

Terugrijden na middendraf.
!