Toch vond ik het op Ilet ook nog wel even eng maar hij liet al gauw
merken dat hij koelbloedig is

Nou we zijn alles onderweg tegen gekomen, we begonnen natuurlijk met de racewagens die op het pad rond rijden (veel Opperdoezers weten niet
wat de maximumsnelheid is op het pad

Toen zijn we echt het dorp in gegaan daar kwamen we bij een meneer die net een betonmolen aanzette (niet dat hij even 2 minuten kon wachten, nee want dan zou het cement misschien wel hard worden

Toen kwamen we langs een weiland waar aan de kant een trekker reed met zijn wieken uit, de trekker draaide onze kant uit en ging stil staan.
De boer sprong van de trekker en daar schrok Ilet van (kan hem geen ongelijk geven want het was een engerd

Oke wij weer rustig verder komt er een bus aan

Wij weer het dorp ingereden en we gingen langs klein giethoorn, dat is een heel smal straatje met aan de ene kant water en allemaal bruggetjes naar de huizen toe. Bij 1 bruggetje waren ze bezig takken van een boom af te zagen, ik wilde geen risico nemen en we zijn de andere kant opgereden om via een omweg thuis te komen. Die omweg vond ik helemaal niet erg want het rijden ging wel lekker

Ben superblij dat het zo goed ging, hij is ontzettend verkeersmak en ben alleen nog benieuwd hoe hij op de Stoomtrein reageerd }>