SGW/ ponykamp bij de treekhove.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hpepf

SGW/ ponykamp bij de treekhove.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-09 21:19

Hooi,,

Ik ga van 12 juli tot 17 julie (dat is daar week 1) op ponykamp SGW bij de treekhove?
Gaan er nog meer mensen die week?
Of zijn al geweest en hoe vonden jullie daar het SGW programma. En het kamp zelf zo als de acomindatie.

DJB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 21:23

He, wat grappig, daar ben ik een aantal jaar geleden geweest! Het slapen viel erg tegen, je sliep in van die hele grote legertenten die niet echt waterdicht waren. Na een buitje waren mijn spullen zeiknat. Is wel al een paar jaar geleden natuurlijk dus of dat nog zo is weet ik niet. Eten was goed geregeld, kwam elke dag een cateringbedrijf om eten te brengen.

De les vond ik niet zo, je reed echt met onwijs veel mensen tegelijk in de les (en dan allemaal tegelijk hetzelfde doen), eigenlijk alleen maar rondjes op de hoefslag omdat het gewoon te vol is om figuren te rijden.

De omgeving vond ik wel erg leuk! Mooi, groot bos. Leuke spellen 's avonds (dropping, nachtspel, nachtrit, kampvuur enz.)

Het was al met al een leuke week, maar ben er niet nog eens geweest (en zou dat ook niet meer doen)

Edit: ik was op 'gewoon' ponykamp, dus geen SGW week.

hpepf

Re: SGW/ ponykamp bij de treekhove.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-09 21:25

Ja.. Mij leek het ponykamp niet zo leuk SGW wel erg leuk. ;)

horsefan08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 20:16

Is dit ponykamp voor eigen paarden of met manege paarden?
Wat is precies een SGW week? krijg je dan crosslessen enz?
Als dit het geval is kan ik misschien volgend jaar met me paard hierheen :Y)

hpepf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 17:53

Het is een ponykamp en ja jij krijgt crosslessen. Zowel voor eigenpaard als mange paarden :P

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 22:36

BRT-->MA

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 08:26

Ik heb op de manege gewerkt en de accomodatie is wel super vind ik. Idd een crossterrein met gave sprongen, ze hebben 2 buitenbakken waarvan 1 20x60 geloof ik. En 2 binnenbakken. De paarden en pony's van de manege kunnen allemaal dat crossterrein. Over de slaapplaatsen tijdens ponykamp weet ik weinig want ik was er dan nooit maar volgens mij waren het grote witte tenten. En als het droog is dan worden je spullen ook niet nat natuurlijk. ;) We gaan gewoon uit van supermooi weer. :D

hpepf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-09 16:07

Okee dankje we zijn op de open dag geweest. En het zag er allemaal erg leuk. We hebben onze ogen uitgekeken. (we hadden eerste instantie echt zo iets jee wat een grote mange)
Beetje met de rond leiding meegelopen. En het zag er erg leuk uit maar we willen wat over het rpogramma weten. Maar wel bedankt voor je reactie.:p