Reflexen getest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xsara
Berichten: 383
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Noord-Holland

Reflexen getest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-03 23:16

Nou had ik vandaag dus weer les (ben bezig m'n paard in te rijden) en ik zat er dus al voor ong. de 10de keer op en hij is eigenlijk elke keer heel braaf geweest.
Stap, draf, galop, afwenden enz. allemaal geen probleem.
Ik dus vanavond, eerst nog longeren van te voren, je weet maar nooit, toen liep hij ook heel braaf, hij hikte of schrikte nergens van.
Dus na 20 minuten ik erop, eerst nog aan de lijn (gelukkig), hij ging braaf stap en braaf in draf en ineens dacht ie, laat ik haar reflexen eens gaan testen, dus we zaten in plaats van achter in de paddock voor in de paddock (hij is nogal snel) en ik had zoiets van wat was dat nou (ik zat er natuurlijk veels te relaxed op), niks dus, ging er gewoon vandoor, zal wel weer een grasprietje de andere kant op bewogen zijn ofzo.
Maar ja, hierna ging alles weer goed, dus de andere kant op (toch nog maar ff vast), we moesten galopperen en jahoor weer ff testen hoor, maakt zich helemaal rond en hoppaaa...
Gelukkig zat ik er dus nog op en hij deed het daarna ook braaf nadat hij ff streng toegesproken was.
Hij verzint ze ook terplekke he, maar ja ik kan er wel om lachen eigenlijk.

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 10:28

Ik zag ineens wat voorbij de deur komen, wat er niet helemaal uitzag alsof dit de bedoeling was. Haha!
Maar daarna toch weer super braaf en los gereden, dus het gaat gewoon hartstikke goed.