De eerste proef was nog een tikkie rommelig maar lag voor 100% aan mij toch nog wat te zenuwachtig waardoor ik 'm teveel opsloot en hij wat kriegelig werd of juist te weinig deed etc.
Nouja dik tevreden & voor het achterwaarts en een 7 voor de SB op de andere hand was dat een 4 omdat ik teveel druk nam en waarom???
hij ging toen een beetje teugelkreupelen was op de video te zien.
154 pnt dus het komt al in de buurt van een WP en een 5de plek

Toen de 2de proef tja alles ging super het klopte gewoon allemaal!
Tot de galop.
dat gedeelte sloeg anouk over ook de volte etc totaan de contragalop en toen kwam ze er achter dat ik had moeten galoperen inplaats van draven.
arme kind schrok zo sloeg dicht en stopte spontaan met lezen alleen ze wou ook niet meer verder lezen! nee das fijn.Ik moest dus naast haar halthouden ik zo van lees nou verder zij weer van nee en het wil niet blabla toen werd ik pissig van gotver lezen ! (niet aardig) dat werkte want ze begon weer (gelukkig)
tja toen was ik het gevoel kwijt *huil* ging wel netjes verder maar niet zoals de eerste helft van de proef.
Was ook terug te zien in de punten helaas de eerste helft allemaal 7-ens en vanaf de galop allemaal 4-en met weer 7-ens voor het halthouden en afgroeten

148 pnt in totaal na het aftrekken van de strafpunten jammer was anders een wp geweest Anoukje voelde zich heeel schuldig maar ik kon er wel om lachen moet ik maar net als Janna de proeven uit m'n hoofd leren alleen gaat dan alles fout bij mij

weer een leuke dag gehad janna weer gezien (eigenlijk het hele weekend ) en nu ook matty!