Hotshot I miss you! (& Joepie, nieuw paard!)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Reggue

Hotshot I miss you! (& Joepie, nieuw paard!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 16:30

Hey medebokkers! Ik had een paard,genaamd Hotshot. Een very Hot Shot,dat was het inderdaad wel ja...
Hij steigerde bij het opstappen,was agressief tegen andere paarden en beet en trapte als een gek. Hij is nooit mishandeld,dus bang was hij niet. Ik ben met hem bij verschillende cursussen geweest,en heb een soort paardenfluisteraar laten proberen uit te vinden wat er met Hot was...niets. Niemand kon de oorzaak vinden bij mijn paard. Op een gegeven moment,besefte ik dat ik niet van hem hield. Ik vond dat heel erg. Echt heel erg. Dus ik verkocht hem aan de manege. Nu heb ik er spijt van. Hij stond namelijk nog steeds op de manege,dat vond ik wel leuk,ik bedoel maar,het is toch je paard geweest. Zolang ik niet in zijn stal kwam maar het bij gewoon aaien liet was er niks gevaarlijks aan Hotshot.
Nu is hij verkocht. En het meisje dat hem kocht?
Het enige dat ik van haar weet is dat ze nu al met een gebroken arm in het ziekenhuis ligt...
Laatst bijgewerkt door Judje op 12-05-09 17:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Capslock uit titel verwijderd, omdat dit schreeuwerig staat en daarom niet is toegestaan. Ook heb ik de titel van de update erbij gezet.

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 17:05

Achja, zulke dingen gebeuren.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 17:30

TS, heel jammer dat het zo gelopen is! Hopelijk gaat het straks beter met je nieuwe paardje :)
Je topic staat overigens verkeerd. Ik denk dat je dit beter bij PP (Paardenpraat) zou kunnen plaatsen.
Laatst bijgewerkt door Judje op 12-05-09 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Reactie op verwijderde reactie verwijderd.

Judje

Re: HOTSHOT I MISS YOU!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 17:51

Verplaatst van OPG naar YRT.
PP zou een goede plek zijn, maar TS is nog jong en daarvoor hebben we YRT. :)

Tevens een update, die TS eigenlijk als nieuw topic had geplaatst, maar lijkt mij hier ook prima passen.
Reggue schreef:
Mijn oude paard Hotshot was weg,daar had ik best veel verdriet van. NU KRIJG IK EEN NIEUWE! Een heel donkerbruin Nederlands warmbloed,die Rambo heet! Hij is vrij pittig,maar stout kan ik hem niet noemen. Eerst wilde mijn vader een connemara pony kopen,MAAR IK WIL GEEN PONY! Trouwens,op het moment is Rambo het enige dat ik wil! Hij staat in een weiland,dat we van een oudoom van mij gekocht hebben,en ere een stal op gebouwd.
RAMBO,JE BENT DE LIEFSTEEEEEEEEE!!!
:D :D :D *D *D *D O:) O:) }:) }:) *\o/* :# :#

AmberHeijman

Re: Hotshot I miss you! (& Joepie, nieuw paard!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 19:23

Veel sterkte, maarja, dit soort dingen gebeuren nou eenmaal. Stort je nu gewoon hélemaal op je nieuwe paard, en vergeet vooral niet dat je je écht niet schuldig hoeft te voelen. ;)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 19:33

Reggue schreef:
Nu is hij verkocht. En het meisje dat hem kocht?
Het enige dat ik van haar weet is dat ze nu al met een gebroken arm in het ziekenhuis ligt...

Levensgevaarlijk dat je een dergelijk paard gewoon het handelscircuit instuurt zodat een ander erop verongelukt. Soms is het beter om een definitieve beslissing te nemen bij een paard niet spoort.

De vraag is: spoort het paard echt niet of konden zowel jij als de nieuwe eigenaresse hem niet aan?

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 22:15

of overdrijft de TS een beetje? ;)

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 11:31

dagdromen

femmiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 11:25

brenniie schreef:
of overdrijft de TS een beetje? ;)

Precies zelfde vraag ;)

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 11:36

ik vind het eerlijk gezegd eerder vreemd dat de nieuwe eigenaresse Hotshot wel had gekocht, ALS ze haar arm heeft gebroken. Zou ze bij de manege geen proefrit hebben gemaakt, of heeft de manege trucjes gebruikt om het paard rustig te maken?
Ik vind het niet echt een fout van de TS dat meisje nu waarschijnlijk haar arm heeft gebroken. De manege moest weten wat voor vlees ze in de kuip hadden, en moeten kijken of het meisje genoeg niveau had om het paard te rijden.,