brooke hospital

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 15:03

Ik wil(de) een keer met Margot door de straten en dat iedereen dan voor 0,25 een rondje mag lopen (wel met mij ernaast natuurlijk)
Maar ik weet niet of dat mogelijk is, vanwege dat de eigenaar heeft gezegt dat ik de enigste ben die buiten mag rijden en het is natuurlijk ZIJN paard.
Zelfs al zou ik zeggen waavoor het is, zou het nog niet mogen denk ik.
-Alice-

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australiƫ?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu


angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 15:30

misschien kan je langs de deuren gaan en wat plaatjes uitprinten van internet hoe die arme beestjes behandeld word en geld op halen
toen vroeger op school was er ook een actie voor unicef dus ik ben met een vriendin langs de deuren gegaan en we hadden iets van 250 gulden opgehaald in 4 straten!!!!
dus als je geld opgehaald hebt kun je het via de giro overmaken
misschien is het wat?

_________________
Het leven is hard, naar de voorkant van een trein is harder...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: angelfire op 2001-07-08 16:31 ]</font>

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 15:31

We hebben aleen gezamelijk bokt aktie gehouden een tijdje terug. Daar kwam toen ongeveer 200 gulden uit. goed he?

Ik verkoop naambordjes(www.welshcob.nl) en de winst geef ik ook aan het brooke. Dus je kunt mensen intresseren voor zo'n bordje.

Verder heb ik een collectebus gemaakt die ik in de kantine heb neergezet van de manege. daar heb ik ook al 200 gulden van binnen.

Zo krijg je toch nog een heel bedrag!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

lisanne

Berichten: 180
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 18:29

hoi allemaal Party!!

Ik vind het ook echt heel zielig hoe die paarden en ezels daar behandelt worden.
Maar ik vind wat ze daar bij brooke doen echt heel goed.
ik had ook die aflevering van pony express gezien over brooke. Ik weet niet of andere mensen hier die ook hebben gezien. Maar ik vond het echt heel zielig. Het lijkt mij een goed idee om een inzameling ofzo iets te houden!

groetjes lisanne Cool

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 19:32

wij hadden ook een collecte bus, maar ik weet eiegenlijk niet waar die nu ineens gebleven is...we hebben ook met een sponsor wedstrijd veel geld opgehaald, het ging zo van:voor elke tien punten die je haalt krijg je..ahm, ik geloof een gulden maar ik weet het niet zeker meer..en dan moet je dus zoveel mogelijk sponsoren zoeken..en dan allemaal het geld ophalen..

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 06:54

ik teken voor Brooks (zie site) en maak wel eens reclame voor Heikes naambordjes Knipoog. Je kunt bij haar trouwens ook boeken bestellen waarvan een gedeelte naar Brooks gaat.

Niets zo charmant als een paard in her land.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: josien_m_, lindo, MairiMacBran, mino1, shaddy82, su72, Vuri, ynskek en 34 bezoekers