Ik geprobeert het te pakken maar ik mocht niet bij hem in de buurt komen, nou ja, dan eet je hem toch lekker op dacht ik.......
Toen hij klaar was met zijn voer hing het er nog, ik de stal dus in en hem zijn halster omgedaan wat al niet makkelijk ging....had hij dus een ontzettende scheur in zijn lip! die was zo diep en groot dat zijn bovenlip in 2en was gespleten, ik schrok mij echt dood!
Schoon washandje gepakt en geprobeert schoon te maken om te kijken hoe erg het was, er zat natuurlijk ook allemaal voer en andere stal rotzooi in maar ik zag al vrij snel dat het erg was.
Meteen de DA gebeld en die was er binnen 15minuten, ik had zelf al even goed gekeken en was al bang dat het niet meer gehecht kon worden en dat kon idd ook niet meer.
Het stuk vlees zat nog op 2 kleine puntjes vast en dat was niet genoeg voor de doorbloeding dus het moest eraf.
Goed, Kevin inmiddels plat gespoten want die probeerde door het dak van de stal te gaan en daarna door de auto van de DA heen te lopen dus maar even sederen....binnen 2 minuten was hij van de wereld en kon het stuk los gesneden worden, dat ging vrij snel, daarna heeft hij nog behoorlijk lang gebloed maar hij was toch helemaal van de wereld dus heb ik zijn lip dicht gehouden met een theedoek en na ongeveer een uur bloede het niet meer en kwam Kevje ook weer een beetje in het land der levenden!
Hij is nu zoooo zielig! Het is altijd al een paard met vele lidtekens geweest maar nu is hij toch wel getekend voor het leven hoor de arme ziel (wie zijn neus schendt schendt zijn aangezicht, okeee bij hem zijn lip maar toch....) Hij heeft gewoon een hazenlipje gekregen, hij mist echt een behoorlijk stuk en dat blijf je zien. Maar goed, we hebben hem niet gekocht op zijn uiterlijk dus het kan mij al helemaal niets schelen hoe hij eruit ziet, volgens mij zat de DA meer in over zijn uiterlijk dan ik

Wat wel heel erg zielig is, Kevje is de grootste schrokop van onze paarden clan en nu kan hij een paar dagen heel moeilijk eten.....hij heeft vanavond over zijn voer wel heel lang gedaan, de arme ziel.....
Nu nog uit zien te vinden waar hij nou aan is blijven hangen in zijn stal want ik zoek al de hele dag maar er is gewoon niets.............
Mocht iemand een plastisch chirurg voor paarden weten.....?