ik laat Sun dit jaar niet meer dekken en waarschijnlijk volgend jaar en de andere jaren die volgen ook niet want ik kan helaas geen geschikte dekhengst vinden...Nu heb ik iets anders (een hele goede actie eigelijk) bedacht en mijn moeder heeft ermee ingestemd...
Volgend jaar ga ik naar de paardenmarkt in laren en kijken of ik een mooi paarden/E pony veulentje kan vinden...anders bel ik het slachthuis op (ja,daar belanden veulens als mensen ze niet kunnen verkopen!!!

Nou ik kwam gisteren ook nog "kakkers" tegen...gare gasten...Ze vonden dat ik een Welsh-A hengst op Sunny moest laten zetten omdat ik dan geld kon verdienen,zeker wel fl 2000,- ja daaaaag daarvoor fok ik toch geen veulen????????????
Raar,die paarden die altijd door die "zweefende mensen" behandelt worden tegen koliek enz enz krijgen het juist! Ik vind dat paarden op een natuurlijke manier moeten leven zonder allerlei goede voeren terwijl ze maar 1 uur per dag lopen!!! Weten jullie dat als een paard weinig werkt en je geeft hem iets te veel bix daardoor koliek kan ontstaan??????
Grrrrroetjes shalane
===========
Wie heeft er al vakantie? Ik wel! zucht...dat is een leuke tijd,alle dagen bij je pony zijn!!!!!hihihi