Een nieuw paard voor Richard@ :-)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Richard

Een nieuw paard voor Richard@ :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-09 07:50

Hallo allemaal.

Hierbij even een update voor iedereen die het laatste nieuws nog niet hebben ontvangen.
Na lang wikken en wegen heb ik besloten om Sanne te verkopen. Na 2 jaar intensief met haar bezig geweest te zijn, heb ik helaas niet bereikt wat ik wilde bereiken. Natuurlijk heb ik 2 hele leuke jaren met haar beleefd. Dat mag niet vergeten worden. Kijk maar op: http://sanne.taxitenkate.nl.

En nu:
Sinds vorige week hebben we Costa Z. Een 6 jarige ruin en een schimmel. met een afstamming van Zangersheide Calvino Z x Furore x Burggraaf. Ja, ik hoor sommige al denken: eerst een merrie en nu een schimmel ??? (haha) Inderdaad, niets is zo veranderlijk als het weer en ik doe daar dus vrolijk aan mee.
Costa moet nog een heleboel leren en daar gaan we aan werken en ik heb er het volste vertrouwen in. Tijdens het "proefrijden" sprong hij al over 1.20 m dus dat gaat ongetwijfeld goed komen. Hij heeft echter een tijdje stil gestaan (wie wil weten waarom, informeert maar) en moet nu echter langzaam weer "op gang" komen. En dat gaat absoluut lukken.

Alle belevenissen zijn natuurlijk weer te volgen op de website (we kunnen het niet laten) : http://costa.taxitenkate.nl
:D
Groeten,
Richard ten Kate :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 07:56

Hé Richard,

Wat nu, Sanne verkocht? Hopelijk heeft ze een leuk nieuw baasje gevonden die net als jij alle takken van sport beoefend :D

Veel plezier met je nieuwe paard. Wanneer kunnen we je weer verwachten op de wedstrijden?

Richard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-09 08:04

Hoi,

Costa gaat aanstaande zaterdag mee voor twee oefenrondjes van 90/100 cm in Hazerwoude-dorp. (gewoon springen) ik heb de eerste cross-training staan bij Michiel Brons op 7 juni 2009. :9 Ik moet het rustig aan doen want Costa heeft nog niet echt veel conditie. Ik rij hem nu om de dag en dat gaat goed. :(:) Maar ik heb haar nu 10 dagen en we groeien met sprongen naar elkaar toe.

Groeten, Richard *D

mo_van_dijk schreef:
Hé Richard,

Wat nu, Sanne verkocht? Hopelijk heeft ze een leuk nieuw baasje gevonden die net als jij alle takken van sport beoefend :D

Veel plezier met je nieuwe paard. Wanneer kunnen we je weer verwachten op de wedstrijden?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 08:06

jeetje, Sanne weg....

Costa is een knapperd om te zien. Ik hoop dat je met hem bereikt wat je wil bereiken! Veel plezier met 'm!

Richard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-09 08:10

He Simmie,

U komt ons vanzelf weer tegen :-)

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 08:34

Wat een leuk paard, en schimmel :+:

Ik vind het wel jammer van Sanne, dat was toch ook een gaaf beest. Heeft ze een goed tehuis gekregen?

Snoekiej

Re: Een nieuw paard voor Richard@ :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 08:51

Hey Richard!
Dat is snel gegaan zeg! Veel plezier met Costa, het is een leuk paard :D!

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 10:42

heb een zwak voor schimmels Richard, vind haar errug leuk... slechts jammer dat het een merrie is, maar goed... :P

tot 7 juni en dan kunnen we haar IRL bewonderen :D

Richard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-09 10:53

Costa Z is een ruin, dus als het goed is minder wisselvallig :-)))

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 10:55

Gelijk je avatar ook al aangepast zo te zien :-)

Je zei het inderdaad al in Etten-Leur, dat je op zoek zou gaan naar iets anders. Dat het zo snel zou gaan had ik niet verwacht :-).

We komen jullie vanzelf wel tegen in de regio :D

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 11:14

he richard!
sanne weg?

mooi schimmeltje hoor!

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 11:59

Richard schreef:
Hoi,

Costa gaat aanstaande zaterdag mee voor twee oefenrondjes van 90/100 cm in Hazerwoude-dorp. (gewoon springen) ik heb de eerste cross-training staan bij Michiel Brons op 7 juni 2009. :9 Ik moet het rustig aan doen want Costa heeft nog niet echt veel conditie. Ik rij hem nu om de dag en dat gaat goed. :(:) Maar ik heb haar nu 10 dagen en we groeien met sprongen naar elkaar toe.

Groeten, Richard *D

mo_van_dijk schreef:
Hé Richard,

kijk en hierom dacht ik dat het een merrie was/is.. je schrijft: ik haar pas 10 dagen.. maar daarboven weer dat je hem om de dag rijdt.. tja ik ben en blijf blond :(:)

beter dat het een ruin is hihi

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:37

Leuk paard! En er is niks mis met schimmelmerries hoor :))
Hoop dat je een fijne tijd met hem gaat krijgen :)!

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 15:34

Leuk dier, had m laatst bij jeroen gezien, knapperd! Wens je dr veel pelzier mee, dat alles nu maar gewoon stabiel en vooruit mag gaan :)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 21:46

--> VVDD

Richard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 22:04

Scum schreef:
--> VVDD

Wat bedoel je met VVDD ?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 22:04

Dat hij verplaatst is naar een ander forum ;)