Ik ging vandaag rijden, en ze was lekker rustig, en goed voorwaarts en aan het been enzo, kortom: ze had een perfecte dag

Lekker stappen....
En dan losrijden

En hoe kwam dat?
Çandy buigt eindelijk ook op rechts i.p.v alleen op links!
Eerst 'draaide' ze alleen op links 'om mijn been heen' tijdens de wendingen en figuren, maar vandaag dus ook op de rechterhand!
Ik ben begonnen door van A naar C van hand te veranderen, zodat ik genoeg tijd had om haar weer goed recht te stellen, voordat ze weer rond moest. Toen dat allemaal goed ging, ben ik van E naar B gaan van had veranderen, dat ging na een tijdje ook super, en daarna op de volte van hand veranderen (da's een aardig grote afstand voor een shet). En dat ging ook goed!!!*
Mijn instructrice stond erbij te kijken en die zei: ,, Ik heb haar zelden zó goed zien lopen! Maar dat komt natuurlijk door mijn lessen

Ik merk wel het verschil sinds ik met slof rijd. Vroeger was ze heel gespannen met rijden, en liep ze constand te kijken hoe blauw of bewolkt de lucht eruit zag

Wat ik ook merk, is als ze aan de teugel loopt, dan flappen heel de tijd die oortjes op en neer. Dat is zo'n schattig gezicht

Dus nu is ik weer helemaal blij