[Gevonden] Haflinger Floris

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

soofenflo

[Gevonden] Haflinger Floris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-09 21:47

Hoi allemaal,

Beetje raar voel ik mij op dit moment.
Vanavond heb ik op internet mijn vorige paard, haflinger Floris, gevonden op internet.

Hij is 2,5 jaar in mijn bezit geweest, maar hebben hem, zo'n 5 jaar geleden, moeten verkopen, mede omdat ik over ging op paard. Wij hebben nooit meer iets over hem gehoord. De man die hem kocht vertelde dat hij met hem zou gaan mennen, of aan iemand zou verkopen die ermee ging mennen, dat weet ik niet meer.

Vanavond heb ik Flo dus gevonden op een manege in Noord-Brabant. Nu zit ik een beetje in dubio, zal ik contact met de manege opnemen en kijken of ik Flo een keer zou kunnen opzoeken?

Maar bovenal ben ik blij dat Flo nog leeft, en het zo het er naar uitziet toch wel een goed leven heeft.

Groetjes

Tanja

Re: [Gevonden] Haflinger Floris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 21:55

OV-->VvDd

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 21:56

Ik zou 'gewoon' even contact opnemen hoor :) .

ccathalijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 21:57

Als jij hem graag wilt opzoeken, zie ik niet in waarom niet. Verder zal dit op een manege vast geen probleem zijn. Leuk toch?

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 21:58

Ik zou hem nog gewoon lekker een keer bezoeken :j zeker aangezien hij weer te koop staat, kun je zien hoe het met hem gaat, misschien zelfs nog een keer kunnen rijden als het een manege is, of ben je echt te groot? En als hij daadwerkelijk te koop staat heb je er misschien straks spijt van als hij doorverkocht wordt. Wat heb je te verliezen :) ?

soofenflo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-09 21:58

Misschien wel. Ik ga denk ik wel even een mailtje sturen. Ben toch erg benieuwd hoe het met hem is. :)

Maar hij is niet te koop hoor. Hij staat daar gewoon op de manege als manege pony.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 22:00

Oh sorry, ik legde de link van internet met datie te koop stond :) maar dan zou het zeker leuk zijn om even een bezoekje te brengen, weet je hoe het met hem is :)

paardenfotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 17:41

fijn dat je hem hebt gevonden!ik zou hem 'ns op gaan zoeken,kijken hoe het met hem is enz,