Zelf geschreven verhaaltjes over paarden, paardenstickers, paardenkaartjes, plaatjes van paarden uit tijdschriften geknipt, artikelen uit tijdschriften geknipt, zelfgemaakt quizzen ed over paarden, van die Penny invulboekjes ingevuld met mijn fantasie (op paardenkamp was mijn pony achter een vlinder aangerend en waren we verdwaald
), berekeningen over hoeveel geld ik al had voor een pony, plattegronden van maneges/paardenstallen die ik zelf maakte, lijsten met paardennamen, zelfgeschreven raskenmerken enz enz enz..Wat moet ik daar een hoop werk van hebben gehad.

Jullie ook zulke dingen?

Maar ik weet nog wel dat ik onder een video, een opmerking had gezet... Op die video sprong een meisje heel makkelijk op een paard van 1.75. Ik had er onder gezet "das toch makkelijk". Tsja, ik dacht dat mijn lespony van toen ook zo groot was. 't Beestje was een klein d pony van ongeveer 1.40
Ben gelukkig nu wel realistischer geworden, al kan ik dat niet zeggen van iedereen bij ons op stal
Toch ook wel leuk die herinneringen, ik verveelde me nooit en kon bij een autorit van uren bij ieder weiland gillen "Kijk, een paard!!!!" Haha, mijn ouders werden er echt doodziek van na een paar uur
Hoe de les ging, wat we in de les gedaan hebben, en dan echt alles omschrijven he, van gebroken lijn tot galop