Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kim90 schreef:ik ben er vroeger vaaak geweest, en toen kreeg iedereen onder de 12 jaar een bon, ( en ja dit wordt gecheckt op je ID/Paspoort ) waarmee je een pony kunt gaan huren bij de grote bak waar alle pony's staan. Dat zal nu ook nog wel zo zijn.
Ook is het zo dat er maar heel erg weinig 'grote' pony's zijn, en die zijn vaak al verhuurd omdat elk kind die wil.
De grotere pony's zijn ook echt niet hoger dan 1.15 dus dat is nog niet groot. er schijnt op het hele park 1 pony te zijn, die is helemaal wit met een bruin hoofd, en die is 1.25. Maar die is altijd wel verhuurd.
Ook rijden er door het park busjes rond die van het park zijn om alles in de gaten te houden, en evt. kinderen ouder dan 12 die stiekem op het paard zitten, er af te trekken..
Veel plezier nog in Ponypark city! maar ik denk dat er voor jou helaas geen ponyrijden inzit..
Probeer het is op een manege in de gemeente collendoorn (zo heet het daar), daar zit vast een leuke manege met grotere paarden
hiphorse schreef:Kim90 schreef:ik ben er vroeger vaaak geweest, en toen kreeg iedereen onder de 12 jaar een bon, ( en ja dit wordt gecheckt op je ID/Paspoort ) waarmee je een pony kunt gaan huren bij de grote bak waar alle pony's staan. Dat zal nu ook nog wel zo zijn.
Ook is het zo dat er maar heel erg weinig 'grote' pony's zijn, en die zijn vaak al verhuurd omdat elk kind die wil.
De grotere pony's zijn ook echt niet hoger dan 1.15 dus dat is nog niet groot. er schijnt op het hele park 1 pony te zijn, die is helemaal wit met een bruin hoofd, en die is 1.25. Maar die is altijd wel verhuurd.
Ook rijden er door het park busjes rond die van het park zijn om alles in de gaten te houden, en evt. kinderen ouder dan 12 die stiekem op het paard zitten, er af te trekken..
Veel plezier nog in Ponypark city! maar ik denk dat er voor jou helaas geen ponyrijden inzit..
Probeer het is op een manege in de gemeente collendoorn (zo heet het daar), daar zit vast een leuke manege met grotere paarden
die pony met een bruin hoofd en een bruine vlek op de rug en veder wit is 1.30 (hij is net zo groot als m'n oude verzorgpony en die was net zo groot) en er is nu nog een pony die even groot is en nog 2 nieuwe grote pony's er bij

kiimberley schreef:Je kunt er wel ponies reserveren hoor, je kunt daar een slotje kopen, zo'n dagboekslotje en dan krijg je een nummer in tweevoud, de een hang je aan de pony die je wilt huren voor de volgende dag of dagen, maak je vast met het slotje. Als je dan je pony gaat halen pak je die pony en geef je het kaartje met het nummer. Zo geregeld. Tenminste dat was vorig jaar ofzo, zal nu ook nog wel zo zijn. Maar moet je wel snel zijn!

roodje schreef:kiimberley schreef:Je kunt er wel ponies reserveren hoor, je kunt daar een slotje kopen, zo'n dagboekslotje en dan krijg je een nummer in tweevoud, de een hang je aan de pony die je wilt huren voor de volgende dag of dagen, maak je vast met het slotje. Als je dan je pony gaat halen pak je die pony en geef je het kaartje met het nummer. Zo geregeld. Tenminste dat was vorig jaar ofzo, zal nu ook nog wel zo zijn. Maar moet je wel snel zijn!
Ja je kunt er pony's reserveren als je er eenmaal bent
En de TS vroeg of ze kon bellen en een pony kon reserveren ( wat niet Kan
Millanka schreef:wat is de andere topic van dit ponypark city? Ik ben natuurlijk veelste oud en te groot maar het lijkt me reuze leuk om is te gaan poetsen en te helpen rijden bij andere.

maar dat moet je er maar net voor over hebben! die grote Snowy en Jans kunnen makkelijk 58 kilo hebben