Ervaringen cliniqs en Shows, wat vond je geweldig?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rytir

Ervaringen cliniqs en Shows, wat vond je geweldig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 21:30

Tja, onze vereniging wil al tijden een super leuke clinic, show of demonstratie organiseren voor onze leden. Maar de keuze is reuze en het is zo lastig kiezen! Vandaar hier een oproepje: ben jij ooit naar een clinic/ show geweest die je helemaal geweldig vond? Van wie was deze, wat was er zo leuk aan etc.

Kortom: wat is de leukste die jullie oot hebben gezien? :D

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 22:45

Wat zouden de leden graag zien? Je kunt wel, pak 'm beet, Pat Parelli optrommelen, maar als de leden veel liever Brent Brenderupp zouden willen zien, zit je mooi in de verkeerde hoek.

ik vond Lammert Haanstra wel leuk om naar te kijken (op Horse Event, twee jaar geleden). Weer eens iemand die gewoon man en paard noemt en er niet omheen l*lt.

_Claire

Re: Ervaringen cliniqs en Shows, wat vond je geweldig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 08:01

Lucinda, we moeten een clinic van een beroemde ruiter doen die ons les geeft :P Bij de Willis was bijv. Lotje Schoots gekomen en dat lijkt mij wel erg leuk.

Groetjes Claire

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 08:32

Bij OO Sevendag heeft Mischa Koot een clinic gegeven, die deed dat erg leuk.

LolaTFB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 08:40

Ik heb een keer meegereden in een clinic van Gert van den Hoorn, dat was echt heel leerzaam. Man heeft een schat aan ervaring en kon alles heel duidelijk uitleggen. Paard ging dan ook duidelijk beter lopen met zijn tips.

Verder ben ik een keer bij een clinic van Seth Boschman geweest. Hij deed dat destijds samen met een (paarden)fysiotherapeut, was erg leuk!

Is het alleen voor dressuurruiters? voor de springers is Albert Voorn misschien een optie, hij heeft een andere kijk op rijden dan de gemiddelde ruiter en hij geeft daardoor verfrissende clinics.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-09 13:36

XClairetje schreef:
Lucinda, we moeten een clinic van een beroemde ruiter doen die ons les geeft :P Bij de Willis was bijv. Lotje Schoots gekomen en dat lijkt mij wel erg leuk.

Groetjes Claire

Hoi Claire, op de troje hyves kun je stemmen op wat jou het leukste lijkt!

Springen, dressuur een showteam: het maakt niet echt uit. We willen gewoon iets leuks doen! Onze leden kunnen stemmen wat ze het liefst willen zien/doen Een springdemonstratie of een dressuurclinic of een showteam etc) en op basis daarvan wil ik graag weten wat jullie ervaringen zijn. Ik heb dankzij jullie berichten al een aantal goede ideeen maareh...Stop vooral niet met tips! :D

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 13:24

Verplaatst van TAO naar EV.