Grrrrrr,rotpony :(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Grrrrrr,rotpony :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 19:23

Ik ging gisteren,zoals elke zondag over straat naar een piste.Normaal doet lotte op de weg erheen/terug niet raar ofzo,dan is ze heel erg braaf,maar vandaag dus niet
Ze besloot ineens om een beetje te gaan steigeren,en ik weet zeker dat ze helemaal niet bang was (als ze echt schrik heeft reageert ze volledig anders).Ik heb nog even geprobeert,maar ben uiteindelijk maar afgestapt,want met een steigerende en bokkende pony moet je niet langs een drukke weg lopen.Ben ik te voet verder naar die piste gegaan.Ze doet altijd erg hevig daar,maar zo erg als gisteren is het nog nooit geweest.Ik blijf stappen tot ze rustig is.En dan ga ik draven.Als dat goed gaat galoppeer ik pas,en zo'n 1 à 2 keer per maand gooi ik er een sprongetje bovenop.In stap was ze meteen braaf.In draf deed ze zoals gewoonlijk een beetje druk,maarja...toen ze eindelijk weer rustig was ging ik galopperen.Eerst erg braaf,met d'r hals mooi naar beneden (normaal gooit ze haar hoofd in de lucht)Ik hoopte dat ik eens goed kon werken,naja,had je gehoopt!!Ineens springt ze in een bokkerige galop weg Scheve mond .Ze had het nog nooit gedaan,dus ik was op z'n minst verrast...
Gelukkig ben ik niet gevallen,maar ja...Heb ik d'r ff aan de longe genomen,want het was een buitenpiste.Moest ik er toch eens afvliegen,dan liep ze meteen op straat...Die longe heeft ze stukgetrokken toen ze (nog eens) steigerde
ze viel achterover (was ik even blij dat het zadel eraf was en er niemand opzat).Toen heb ik m'n vriendin naar een huis in de buurt gestuurt waar paarden stonden,om te vragen of ze daar een longe hadden.Er is zelfs iemand meegekomen,en die heeft het even gedaan,want ik skiede zowat achter lot aan...daarna was ze min of meer rustig (hoewel dat eerder lag aan het feit dat ze heel erg moe was) en toen ben ik naar huis gestapt....Phoeh,het was me het dagje wel...

Grammar, it's the difference between knowing your sh!t and knowing you're sh!t.
Mensen met een zuiver geweten hebben een slecht geheugen.


Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 19:25

Ik snap er geen biet van ( kan ook aan mij liggen) maar werk je in een circus?

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 19:30

euh...piste= bak

Grammar, it's the difference between knowing your sh!t and knowing you're sh!t.
Mensen met een zuiver geweten hebben een slecht geheugen.

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 19:30

owwwwwww dus toch blond!

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 19:31

hihi....domme bruintjes bestaan ook (ben ik het levende bewijs van :p)

Grammar, it's the difference between knowing your sh!t and knowing you're sh!t.
Mensen met een zuiver geweten hebben een slecht geheugen.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 19:44

Tja, soms kunnen onze ponybeesten ons blijven verrassen. Gelukkig maar dat er niks ernstigs is gebeurd! Aardig trouwens van die mensen dat er even iemand kwam helpen.

* To Belg, or not to Belg *

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 19:49

Tja,en zeggen dat ik haar op zaterdag nog nooit zo rustig had meegemaakt.Een beetje te veel energie denkik Haha!
En bij haar veulen was het net omgekeerd.Normaal kan je hem niet eens strelen of hij bokt/bijt al.Maar zondag ben ik zelfs met hem gaan wandelen Haha!

Grammar, it's the difference between knowing your sh!t and knowing you're sh!t.
Mensen met een zuiver geweten hebben een slecht geheugen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bretsa, Dartel, Ilonaa1994, IngeK en 38 bezoekers