Samen met een meisje van stal die wel al veel vaker met haar paardje had gesprongen wat balkjes neergelegd en een hindernisje opgebouwd! Eerst een paar keer over de balkjes gedraafd, dat ging hardstikke goed, Idie werd al een stuk heter!! Oortjes naar voren... en gaan!
En toen de eerst sprong... Het meisje van stal was al verschillende keren over de hindernis - nou ja, hindernis, was eigenlijk gewoon een klein kruisje

Ik kwam los uit het zadel, landde weer keurig in het zadel, Idie gaf een vreugdebok na, en daar ging ik... Zandhappen!!!

De mensen die stonden te kijken en het meisje waarmee ik samen aan het springen was schrokken, maar ik gelukkig niet heel erg. Ik klopte het zand af, en ben er maar weer op gestapt. Nog een poging gewaagd en dat ging heel goed! Ik was nu ook een beetje meer voorbereid en kukelde er niet nog een keer af

Al met al een heerlijk dagje gehad! Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat eigenlijk op stal geweest! Toen nog als afsluiter frikandellen gegeten met Jura haha!!!