Er is nog niets buitengewoons gebeurt ofzo

Zoals iedere pup dat nog niet is, is Truffle ( spreek uit in nederlands: Truffel) nog niet zindelijk

Ik loop dan ookal de hele dag, met een keukenrol achter d`r aan ( ik ben zojuist aan de derde keuken rol van vandaag begonnen

We hebben voor de prullenbak, een paar krasnten neergelegd, en dat is tot nu toe, de plaats waar ze moet poepen

Aan het begin van deze dag, poepte en plaste ze overal waar ze zin in had

Net liep ( huppelde

Achja, ik kan niet van d`r verwachten dat ze in een dag, al bijna zindelijk is he

natuurlijk krijgt Bobine ( de oudste hond) ook veel aandacht, want het zou nogal sneu zijn.. als iedereen opeens verkocht is voor zo`n klein scheetig puppytje, en Bobine niet meer aangekeken word.. maar ik heb ook tegen bobine gezegd dat ik haar heus niet vergeet

Truffle, slaapt bij Bobine in de mand, en ligt er lekker warm tegen aan, zo scheetig..
Toen Truffle hier pas net was... vond Bobine het maar een irritant object

Maar toen ik met ze ging wandelen, kwamen we een hond uit de buurt tegen, die nieuwschierig kwam snuffelen, naar Truffle, maar dat liet bobine niet in een keer toe.. en ging ervoor staan

Van het wandelen met een jonge pup, die voor het eerst ging wandelen, zou je verwachten.. dat Zo`n pup koppig blijft zitten, en zich niet mee laat nemen.. Maar Truffle loopt opgewonden mee ( met haar huppel-sprongetjes

Eten doet ze ook goed!
Volgende updates volgen de komende dagne weer