Moosje en Niño

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-01 18:26

Gisteren heb ik op Mozart gereden.
Ik zat er nog maar net op en hij zag van alles. Hij liep heel gespannen. Dus ikke zo ontspannen mogelijk erop proberen te zitten, daar werd hij wel rustig van. Daarna begon hij toch weer te klieren omdat er iemand van de bak naar de stallen liep. Dan wil hij ook mee, maar hij had na 3 keer proberen de andere kant op te gaan wel door dat 'm dat niet lukte. Ik had 'm daarna best snel aan het werk. Hij kwam vrij snel omlaag. Alle bij de kanten even gegaloppeerd, nog een stuk netjes gedraafd en gestapt en toen vond ik het wel weer genoeg. Ik had ongeveer 40 minuten gereden, meestal duurt het wel wat langer voordat ik hem echt aan het werk heb.

Vanochtend heb ik op Niño gereden. Ik had met z'n bazin om acht uur daar afgesproken. Maar om kwart voor acht belde ze dat ze zich niet lekker voelde. Ik mocht wel in m'n eentje rijden als ik dat wou. Nou, dat wou ik wel! Dus ik er heen, gepoets, opgezadeld en gaan rijden. Er stonden weer sproeiers aan, dus werd hij meteen wakker (meestal moet ik 'm eerst ff wakker maken zal ik maar zeggen).
Even later overgangen en figuren gaan rijden. Meestal gaat in 't begin de stelling niet zo makkelijk, maar vandaag wel. Na een tijdje kwam hij zelf omlaag. Af en toe schrok hij wel ergens van, maar hij blijft kei makkelijk bij me. Op het einde liep hij héél lekker.
Na het rijden heb ik hem afgespoten, want hij was zeiknat. Daarna z'n stal uitgemest, de rotzooi opgeruimd en naar huis gegaan. Rex van m'n moeder liep vandaag niet regelmatig Verdrietig Hopelijk is het niets ernstigs.