Hallo! Ik heb binnenkort een (onderlinge) wedstrijd in de B2. Je moet E-B halve grote volte, daarbij doorzitten en arbeidsgalop aanspringen. Wanneer moet je op die halve volte aanspringen?
Laatst bijgewerkt door marloesXpaco op 30-03-09 12:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat snap ik :p. Maar vorige x zei iemand dat je 10 meter moet doorzitten en dan aan moest springen. En een andere zei dat je zo snel mogelijk moet aanspringen.
ik heb dus net het enige juiste antwoord gegeven, nl ergens tussen E en B, en al het andere is onzin Anders stond het wel anders in de proef beschreven.
SophievdV
Geplaatst: 30-03-09 12:06
Je mag zelf bepalen waar je aanspringt. Daarom staat er: tussen E en B. Zo mag je het ook letterlijk nemen
ik heb ook zo iets gelijksoortig. WIj hebben een hele volte maar van E tot B doorzitten en dan tussen B en E in galop opvergaan(staat zo op de proef) maar in de les zeiden ze dan dat je meteen aan B moest aanspringen,dus begin ik ook te twijfelen. In ieder geval ga ik proberen zoveel mogelijk aan de letters te veranderen,dus ofwel spring ik aan aan B of X Xx;;