Beslissing

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xJitske

Beslissing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-09 20:00

Ik heb al een paar topics gemaakt om te vragen hoe iedereen de ponykampen vond die ik daarin had beschreven.. maar ik en m'n vriendin gaan uiteindelijk toch uit 2 andere kiezen 8)7
Namelijk uit Het Lamoen of manege de Barlo.

We zijn er vandaag wezen kijken en mij leek Het Lamoen leuker omdat je daar kleinere groepen hebt dus dan letten ze meer op je individueel en de paarden lijken mij leuker maar, mijn vriendin weet het nog zo net niet..

Wie van jullie is er al eens bij het Lamoen of manege de Barlo op ponykamp geweest of wie rijden er 'gewoon' en wat vinden/vonden jullie er van?

Bedankt alvast :D

Judje

Re: Beslissing

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 14:24

Verplaatst van BRT naar MA.

Zwartwitje

Re: Beslissing

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 00:43

Ik begeleid 's zomers ponykampen op het Lamoen. Wat wil je weten? Het is wel handig om aan te geven waarnaar je zelf op zoek bent en wat je zelf leuk lijkt, zodat mensen die hier reageren daarop in kunnen spelen :)

xJitske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-09 17:04

EVEN EEN VERANDERING (schuin is veranderd/bijgevoegd):

Ik heb al een paar topics gemaakt om te vragen hoe iedereen de ponykampen vond die ik daarin had beschreven.. maar ik en m'n vriendin gaan uiteindelijk toch uit 2 andere kiezen 8)7
Namelijk uit Het Lamoen of manege de Barlo.

We zijn er vandaag wezen kijken en mij leek Het Lamoen leuker omdat je daar kleinere groepen hebt dus dan letten ze meer op je individueel en de paarden lijken mij leuker maar, mijn vriendin weet het nog zo net niet..

Wie van jullie is er al eens bij het Lamoen of manege de Barlo op ponykamp geweest of wie rijden er 'gewoon' en wat vinden/vonden jullie er van?

Misschien is een van jullie al een keer bij alle 2 geweest?

Hier even een lijstje:
- Hebben allebei zoieso 3 jaar rijervaring.
- Willen veel rijden, maar ook 'gewoon' met de paarden bezig zijn.
- Niet te grote groepen (ja ik weet het, dan kan je beter naar het Lamoen gaan)
- Gezellige leiding.

En welke paarden raden jullie aan?
Ook al mag je niet zelf kiezen, welke vonden jullie het leukst/fijnst/schattigst?

Bedankt alvast :D