Hallo,
Ik heb als het goed is in mei mijn eerste F1 Proef met Bonny zonder galop.
Ik had een paar vragen:
Op wat moet ik extra oefenen? Dat ligt aan wat je zelf moeilijk vind. De jury beoordeeld vooral wat je zelf doet (of je je handen netjes houd, rechtop zit, goede hulpen geeft) en in de F1 letten ze niet of je pony al aan de teugel loopt ofzo. Dus vooral netjes zitten en netjes sturen dan komt het helemaal goed!
Mag je op zo'n wedstrijd een gewoon vest aan doen,met een jasje erover?Bij FNRS wedstrijden mag je aandoen wat je wil. het is wel de bedoeling dat je er netjes uitziet, dus geen vlekken in je kleren en je laarzen/schoenen schoongepoetst.
Ik heb een valk pony,en ik heb een heel heel licht roze met zwarte rand sjabrak mag dat?Ja, dat mag. Bij FNRS wedstrijden is er geen verplichte kleur dekje of kleur kleding.
Hoe moet je je haar doen?Je kan je haar in een haarnetje doen, maar ingevlochten mag ook. Als het maar niet los zit.
Waar kun je alle wedstrijden en datum's zien? Ik denk niet dat er een centrale kalender van is, meestal organiseert een FNRS manege op eigen initiatief eens in de 3 maanden een wedstrijd.
Wie weet er wanneer er wedstrijden F1 of F2 in Limburg zijn?Zoals bij de voorgaande vraag, dat moet je even bij je eigen manege vragen. Er is geen kalender van alle maneges samen.
Sorry voor de vele vragen,het is nog onzeker of ik in mei die wedstrijd kan meedoen,omdat ik niet weet of mensen met eigen pony die geen lid van die manege zijn ook mogen meedoen.
Daar ben ik nog aan het afwachten.
Alvast bedankt voor het kijken