Ik kwam bij de wei en riep hem...koppie kwam omhoog en hij kwam zelf naar mij toe

De eerste week was Fulco (jaarling hengstje wat erbij staat) de baas, maar nu deelt Levi de lakens uit

Zaterdag komt er trouwens nog een hengstje bij ook een jaarling...een Fjord.
Halster omgedaan en een stukje het bos in, hij was een beetje vervelend dus hebben we maar een klein rondje gedaan. Het was verder wel erg leuk in het bos, heerlijk die omgeving daar echt geweldig!

Fulco was erg blij dat Levi weer terug was, dus na een gelukkige herreniging gingen mijn moeder en ik weer richting de stallen. Even kijken wat daar te beleven viel...
Nou een paar mensen gingen dus met paard naar het bos. Waaronder ook Lien met Ima (een ijslander merrie), Ima is drachtig en over 5 weken uitgerekend...ze word al een tijdje niet meer met zadel bereden en gaat nu meestal gewoon mee op een dagelijkse wandeling.
We vonden het zo leuk in het bos dat we meegingen. Dat was erg gezellig en door het heerlijke weer genoten we dubbel

Na een tijdje was ik een beetje moe...toen vroeg Lien of ik soms op Ima wilde zitten? Ik: Wie, ikke?? Zij: Ja jij haha

Ik erop geklommen...ze zat als een huis, echt super!! Ik heb dus de weg terug dubbel genoten

We waren vlakbij stal en toen hoorden we opeens "ting, ting" HEE de ijsboer

Wat een snoepies zijn dat zeg! Er was er 1 bij die vond ik helemaal geweldig, een 7 jarige ruin van ik denk hooguit 75 - 80 cm

Toen was de dag helaas voorbij en na Levi nog even een knuffel te hebben gegeven moesten we weer naar huis