heb jij je legitimatie bij je? [poll]

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

heb jij je legitimatie bij je?

ja, altijd, dus ook met paardrijden
34 (12%)
nee, ik heb hem sowieso bijna nooit bij me
90 (33%)
ik heb hem altijd bij me, maar met paardrijden niet
105 (39%)
ik heb hem soms bij me als ik er aan denk
40 (14%)

Totaal aantal stemmen: 269

ikenindi

heb jij je legitimatie bij je? [poll]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-09 18:49

aurae_

Re: heb jij je legitimatie bij je?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 18:52

Nee, nooit gedaan en ga ik waarschijnlijk ook niet doen. Ik vind het onzin als ik mezelf moet legitimeren terwijl ik rustig met een paard in het bos rijd. Op school, naar mijn werk, winkelen ik heb dat ding mee maar verder. Ik rijd nooit alleen als ik naar buiten ga dus zullen ze hem ook niet nodig hebben om uit te vinden wie ik ben na een ongeluk oid.

CTJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 18:52

Heb mijn ID altijd bij me, in mijn tas. Maar echt niet in dat ieniemienie zakje van mijn paardrijbroek. En ik ben bang dat ik hem anders verlies.

karuna
Drukke kabouter
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 18:53

Antwoord wat ik eigenlijk zoek is nee nagenoeg nooit, alleen als ik toevallig een portomonaie bij me heb waar mijn rijbewijs in zit.

Deels omdat ik geen zin heb dat ding mee te slepen en als ik hem kwijtraak of iemand houdt zijn vingers niet huis ik ook nog veel kosten moet maken om een neiwue aan te schaffen.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-09 18:54

karuna schreef:
Antwoord wat ik eigenlijk zoek is nee nagenoeg nooit, alleen als ik toevallig een portomonaie bij me heb waar mijn rijbewijs in zit.

Deels omdat ik geen zin heb dat ding mee te slepen en als ik hem kwijtraak of iemand houdt zijn vingers niet huis ik ook nog veel kosten moet maken om een neiwue aan te schaffen.

dat komt toch dicht in de buurt van altijd, alleen met paardrijden niet? ;)

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 18:54

love_JB schreef:
Heb mijn ID altijd bij me, in mijn tas. Maar echt niet in dat ieniemienie zakje van mijn paardrijbroek. En ik ben bang dat ik hem anders verlies.

Indd ik ook, ik heb een paspoort, dat past al helemaal niet in mijn rijbroek..
En kost toch ook weer 50,- om een nieuwe aan te vragen.

Hobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 18:57

In het bos neem ik altijd mijn rijbewijs mee. Heb meestal wel een jas met ritszakken aan en anders prop ik mijn rijbewijs in mijn rijbroekzakken. Ik vind het wel een prettig idee dat ze weten wie ik ben, als ik een keer buiten bewustzijn wordt aangetroffen in het bos :o ...

m1992

Re: heb jij je legitimatie bij je? [poll]

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 18:58

Ik heb nooit m,n ID mee.. niet naar school, niet tijdens het werk en niet naar de paarden.. :P Nog geen problemen mee gehad gelukkig.. ;)

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 19:02

Alleen als ik m'n portemonnee mee heb, en die heb ik bij de paarden niet nodig :P

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 19:03

Ik neem nooit een portemonnee/id/rijbewijs mee naar het paard :=

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 19:06

Ik heb hem uberhaupt nooit bij me :o

UnInspired

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 19:07

Ik heb m'n id alleen bij me als ik mijn portomonnee bij me heb, en dat gebeurt niet zo heel vaak O:)
zeker niet bij de paarden

maar ze mogen er toch ook niet zomaar zonder reden naar vragen?

karuna
Drukke kabouter
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 19:24

ikenindi schreef:
karuna schreef:

dat komt toch dicht in de buurt van altijd, alleen met paardrijden niet? ;)

Niet bepaald ik neem alleen een portomonaie mee als ik veel boodscahppen moet doen, anders prop ik wel een bankpasje en wat geld in mijn jaszak. Hooguit 6 keer per jaar of zo dus.

_Miistral_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 20:11

Nu je het zegt, ik heb 'm eigenlijk nooit bijna.. heb nooit het nut er van ingezien.
en anders moet ik 'm steets zoeken xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 21:49

ID neem ik niet te paard mee. Voor de rest heb ik wel altijd mijn portemonnee met rijbewijs mee.

Alleen als ik in den vreemde ga rijden neem ik mijn pinpas, wat cash, en mijn ponskaartje van het lokale ziekenhuis mee. Dan hebben ze iig wat basis-gegevens mocht ik van m'n paard kukelen en een rotsmak maken. Maar ID niet.

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 21:53

ID neem ik overal mee naar toe aangezien hij in mijn jaszak zit. Naar de paarden doe ik echter een andere jas aan, en heb ik mijn ID dus ook niet mee.

Nu ik echter een paspoort, id kaart en rijbewijs heb. Zit ik er wel aan te denken om mijn id kaart in mijn rijjas te doen. Dan kan ik mij alsnog legitimeren.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 23:08

Vraagstelling is te algemeen voor een VMR forum vandaar dat dit topic verplaatst is.

BRT-->PP

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 23:10

Ik heb mijn ID standaard in mijn binnenjaszak zitten, dus zo in het algemene leven wel ja. En zo af en toe gaatie mee naar m'n pony toe, want dan kan ik m'n paardrijjas niet vinden :P

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 23:12

Ik heb mijn ID in mijn portemonnee zitten, die heb ik altijd bij me, ook als ik naar stal ga. Maar als ik ga rijden heb ik weinig aan mijn portemonnee, dus heb ik ook geen ID bij me.

_Remona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 23:14

Ik heb m'n ID net zoals eilleen333 in m'n portomonnee zitten, en ook altijd bij me. Maar niet als ik aan t rijden ben, waar wil ik t laten?

Stybba
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 23:15

Ik heb mn ID normaal in mn portemonnee zitten, maar als ik zonder dat ding wegga zit die in een klein mapje met andere belangrijke pasjes in mn broekzak (dat dus tijdens het rijden).

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 23:16

"ik heb hem altijd bij me, maar met paardrijden niet"

Dan zul je zien dat ik hem ergens in het bos kwijt raak.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 23:18

Als ik buiten ga rijden, heb ik nooit een legitimatie bij me. Heb geen idee waar ik dat ding moet laten, eerlijk gezegd :+ . Net als bij het hardlopen, dan heb ik ook niets bij me. :D
Zit ik in de auto ergens naartoe, dan heb ik mijn rijbewijs wel bij me, maar ook dat niet altijd.

En ik maak me er ook totaal niet druk over, ik ben er niet mee bezig. Dan maar een boete, als ze dat ding al ooit een keer vragen. :P
Het zij zo...... :D

levitrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 23:52

Nee, nooit

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 23:59

Bijna! altijd bij me, althans, wel in gewone dagelijks leven.

Wel op bosrit/wedstijd etc. (aangezien ik echt niet mijn kenteken en protomonee en rijbewijs in de auto laat liggen
in zo'n plat tasje om je nek en dan in de broekband van je rijbroek gepropt.)

Eerlijk gezegd niet als ik te paard naar de manege ga (800 m verderop) Zou hem dan eigenlijk ook bij me moeten hebben.