Eerst even kijken of het zadel past van Jaike (gelukkig zit het goed) en daarna even een hoofdstel op maat gemaakt.
Nuv heeft Ilet mee naar de bak genomen en ik ging even mijn rijlaarzen aantrekken. Eerst even longeren want Ilet zat vol energie en dat moest er eerst uit voor dat ik op zou stijgen

Daarna rijden, zijn linkerkantje zat helemaal vast. Het rijden ging verder wel aardig, voor ons beide was het heel erg wennen. Vooral zijn draf heb ik wat moeite mee maar in galop zit hij heeeeerlijk

Op een gegeven moment schrok hij van een paar vogeltjes die op ons af kwamen vliegen dus maakten we even een schijnbeweging maar daarna maakten we er meteen een lekker galopje er achter aan.
Toen was het Nuv haar beurt om er op te gaan, zij bevestigde even dat die linkerkant vast zat dus dat word hard werken voor me

Het rijden ging goed en ik vond hem verder lekker lopen, toen heb ik even een ieniemieniesprongetje neer gezet voor hem en daar vloog hij over heen.
1x maakte hij een megajump het is alleen jammer dat dat nou net niet op de foto staat

Hij was dus erg braaf en we gaan flink oefenen wie weet word het ooit nog wat