Ik ben wel aan het sparen geslagen voor een nieuw paard maar ergens twijfel ik toch ook weer, stel je voor dat het weer mis gaat. Enfin, heel tegenstrijdig allemaal.
Vanavond was het echter anders, ik rij een paard van bijna 20 dat normaalgesproken in de lessen "meehobbelt" en waar echt iedereen op kan, zo braaf. Dit betekent wel dat als hij in de lessen meeloopt iedere hoek afsnijdt en probeert zo min mogelijk km's af te leggen. Bij mij moet hij echter wel doorlopen en zijn oefeningen netjes doen, dat lukte allemaal prima. En vanavond kreeg ik het idee dat hij het nog leuk vindt ook. Gelijk vanaf pas 1 liep hij door en na het rijden was hij super ontspannen en had zelfs een beetje schuim op zijn mond. En het fijnste van allemaal: ik had er ook plezier in!!

Mijn besluit staat dus vast: er komt een nieuw paard. Nog niet gelijk want ik moet eerst het spaarpotje vullen. Maar ik wil en kan dit gevoel gewoon niet missen, ik heb het nodig! En misschien vindt ik niet direkt HET paard maar er zal er best wel eentje rondlopen waar ik als een blok voor val!!
Jola