afspraak met veearts geeft problemen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

johanna84

afspraak met veearts geeft problemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-09 08:36

maandag had ik met de assistente van mijn vee arts gebeld wanneer de paarden ingeent kunnen worden.
ze stelde de dag erna voor (dinsdag) dat kwam mij niet uit, omdat ik in de avond priveles heb en het paard dan niet in het zweet mag rijden.
ik vroeg voor woensadg ochtend. was geen probleem, en schreef ze op. mijn ouders zouden van tevoren gebeld worden als hij eraan kwam.
(ik was zelf werken, en de paarden staan niet aan huis)
nu kregen mijn ouders gister (dinsdag) een telefoontje van de veearts dat hij eraan kwam!!!
mijn ouders zijn meteen naar de paarden vertrokken (zonder sleutel, want ik had niets klaargelegd!!) pasoorten moeten zoeken.
gelukkig was wel de eigenaar van de stal aanwezig, zodat ze naar binnen konden.
veearts zei dat hij de enting voor dinsdag heeft opstaan ipv woensdag.
ik maak me hier echt boos over :(
op het laatste moment kon ik mijn prive les afzeggen, met als gevolg dat het gewoon betaald moet worden -:(- -:(-

dit is al de 2e keer dat een afspraak zo mis loopt, ik baal er echt van. ik bel ze vanmiddag eens op om verhaal te halen.
een foutje kan gebeuren, maar dit bevalt me niet, met een beetje pech stonden ze voor een gesloten deur.

hebben jullie daar ook wel eens problemen mee???

knooopje

Re: afspraak met veearts geeft problemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 08:47

heh verveeldend!
ik heb er nooit problemen mee gelukkig,als ik de dierenarts bel dan komt hij ook op de dag dat ik een afspraak heb en niet eerder of later,zoiets is volgens mij een fout van de gene die de afspraaken voor je dierenarts maakt.
maar ik snap dat je er van baalt!en goed dat je verhaal gaat halen.dan gebeurt het hopenlijk niet weer!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 09:52

Ivm het ontbreken van een concrete vraag verplaats ik dit topic van TAO naar PP

Brainless
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 09:57

Hadden je ouders niet tegen hem aan de telefoon kunnen zeggen dat hij woensdag moest komen??
Ik heb ook weleens de DA een week te vroeg gehad.
Toen hij belde of ik ook nog kwam heb ik dat gezegd en kwam hij gewoon een week later weer.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 09:59

Ik heb het ook eens gehad!

Ze zei, eind van de middag, smorgens om acht uur belde ze dat ze er over tien minuten was. Ik moest een half uur rijden naar mijn stal, ze kon niet begrijpen dat mijn paarden niet naast huis stonden. Ik zou net een paspoort van de andere pony ophalen, maar daar had ik geen tijd meer voor. Alleen mijn paard kreeg een stempel, moest ik terugkomen voor de ander. Ook moest ik dubbele rijkosten betalen, omdat ze op me moest wachten!! :O

Toch van de gekke!
Ik heb overigens nooit betaald hoor.

johanna84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-09 19:51

ik heb vanmiddag gebeld, en het schijnt dat de assistente het gewoon op de verkeerde dag heeft opgeschreven _-:(
ze vond het heel vervelend voor me, en zou met de vee arts overleggen, hij belt me morgen terug.
mijn moeder kreeg hem aan de telefoon en wilde er idd wat van zeggen, maar voor ze kon uitpraten was de verbinding verbroken.

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 14:43

ik heb het zelf nog nooit meegemaakt dat hij te vroeg kwam, heb wel eens gehad dat ik stond te wachten smorgens en kwam niet en kwam niet, en dat ik om 1 uur smiddags gebelt werd dat het pas eind van de dag zou worden want het was zo druk, maar toen kon ik niet ivm werk dus afspraak verplaatst. maar daar kan ik nog wel inkomen als je een spoedgeval oid hebt of lastige paarden waar een hoop tijd in gaat zitten, het is wel vervelend maar dat kan gewoon gebeuren.

maar als hij op een vekeerde dag komt, ja pech gehad hoor voor hem. ik kan niet dus kom je maar op de dag dat we afgesproken hadden. als het niks ernstigs is dan hea :P

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 15:32

Tsja ik heb eerlijk gezegd al van alles meegemaakt. Wel afpraak en niet komen, geen afspaak voor die dag maar wel bellen waar je bent. Maar veel afspraken werden gemaakt door staigeres en dat doen ze maar niet meer.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 16:23

Inderdaad zeker niet netjes.....

Het zou toch wel eerlijk en symphatiek zijn als ze het zouden compenseren met de rekening die je zal krijgen voor het enten. Gewoon, voor het ongemak en de door jou gemaakte kosten (geen les kunnen rijden en bovendien les wel moeten betalen).

Zou ik in dit geval een passende tegemoetkoming vinden.....

Loezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 17:33

Dat de veearts zelf assistente heeft vind ik al zo raar, heeft die een eigen mini kliniek ofzo met andere artsen? Veder vind ik dat iedereen een fout kan maken ..

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 19:54

Foutjes kunnen altijd gebeuren, als het veel voorkomt zou ik dat wel storend vinden en reden vinden om een andere DA te nemen.

Onderstaande vind ik dan weer een stuk minder:
johanna84 schreef:
mijn moeder kreeg hem aan de telefoon en wilde er idd wat van zeggen, maar voor ze kon uitpraten was de verbinding verbroken.

Dan ben ik wel even happy met mijn eigen DA, daar bel ik geregeld mee om van alles te overleggen. Misschien vindt hij me wel heel irritant maar beiden staan we gewoon voor de dieren en we wisselen graag ideeën uit dus ik denk dat het meevalt.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 20:26

Ik heb het 1 x gehad, onduidelijkheid over welk deel van de behandeling wanneer zou gebeuren, met als gevolg dat we een bezoek voor niets aan de kliniek hebben gebracht.

Na protest is dit bezoek niet in rekening gebracht.
Maar ja, het kost je wel weer een ochtend.

In jouw situatie zou ik voortaan afspraken per e-mail bevestigen.

_Miistral_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 21:36

Als dat zo door blijft gaan, en je je er egt aan irriteert misschien gewoon een andere zoeken, als dat een optie is, en dat gaat lukken een nieuwe te vinden.. waar je geen problemen mee hebt?

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 21:40

Loezz schreef:
Dat de veearts zelf assistente heeft vind ik al zo raar, heeft die een eigen mini kliniek ofzo met andere artsen? Veder vind ik dat iedereen een fout kan maken ..

Ik vind dat niet gek hoor, hier in d ebuurt heeft bijna elke veearts een assistent
leuke is dat je zelf alleen maar op bepaalde tijden kan bellen om afspraak ed te maken, als je 5 min later belt helpen ze je niet meer
handig als je op het werk bent oid

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 01:47

Lynn_Nikita schreef:
Loezz schreef:

Ik vind dat niet gek hoor, hier in d ebuurt heeft bijna elke veearts een assistent
leuke is dat je zelf alleen maar op bepaalde tijden kan bellen om afspraak ed te maken, als je 5 min later belt helpen ze je niet meer
handig als je op het werk bent oid

Hier ook hoor, je krijgt zowiezo altijd een telefoniste/receptioniste aan de telefoon hier, meestal niet direct rechtstreeks de DA, of je moet er om vragen ivm. telefonisch advies oid....

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 01:58

L*llig dat je geld kwijt was aan een les die je niet gereden hebt, maar zulke dingen kunnen gebeuren hoor. En je ouders hadden ook kunnen zeggen dat de afspraak een dag later was, maar die renden dus ook gelijk naar stal. Dierenartsen zijn ook gewoon mensen, vaak veels te druk. Hier hebben de dierenartsen ook assistenten, maar ook die komen om in het werk, ik zou me er niet zo druk over maken.