Heel veel Jury leden Jureren anders

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

iiris_

Heel veel Jury leden Jureren anders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 14:27

Jah, want iedere keer heb ik op mijn protocol ander commentaar staan dus daar heb ik helemaal niks aan en ik vind ook dat de ene jury strenger is dan de andere.
Bij de manege waar ik rij, rij ik op pony's en op paarden en daar heb je dan moet je apart proefje rijden: bijv. Pony's vanaf F4 en paarden vanaf F3
Maar bij de pony's is de jury veel minder streng en haal je het proefje bijna alrijd :D

Suzanne F.
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 15:28

Welkom in de dressuursport. Als je daar niet tegen kunt moet je blijven boshobbelen. Of ga springen.

MaaikeMo

Re: Heel veel Jury leden Jureren anders

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 19:40

inderdaad.. en de ene jury let meer op andere dingen dan een andere jury..

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:37

Zoek het bij jezelf! Goed rijden is goed rijden :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 22:09

JI -> MA omdat het om FNRS proefjes gaat.

moen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 10:51

inderdaad, dat is jurysport! maar als je echt goed rijd zullen ze niet om je heen kunnen! Zoek het daarom ook bij jezelf en niet alleen bij de jury!

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 10:53

Het is en blijft een jury sport, ookal woord een jury opgeleid dmv een bepaalde richtlijn, iedere jury heeft zijn eigen idee erover. Ene is eenmaal strenger dan de ander. Dat zal je wel vaker tegen gaan komen. :j

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 14:47

dat is een jury. als de kleur van je paard ze neit aanstaat kan je al min punten krijgen. dat is nou eenmaal zo.

en je rijd op een manege, tsjah dan kom je bij de pony;s waarschijnlijk makkelijker door je proefje heen omdat eht vaak kleine kinders zijn. dan zullen ze toch wat minder streng jureren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 17:32

Ik heb een 3 gekregen omdat ik bij het binnenkomen iets naast de AC-lijn zat.......... Dat is ook zoiets ;)

radje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 22:36

Bizzybijtje schreef:
Ik heb een 3 gekregen omdat ik bij het binnenkomen iets naast de AC-lijn zat.......... Dat is ook zoiets ;)

Bij welke proef? want een FNRS jury mag geen 3 geven omdat je maar iets naast de ac lijn rijdt

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 17:12

Lang leve jury sporten :D

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 18:17

Tjaa.. iedereen heeft er last van.
Van de ene jury krijg ik een 7 of een 8 voor mijn beenhouding, bij de andere een 5..
Maarja, ik rij toch voor de lol, dus het maakt mij niet zo uit :)

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 23:29

als je niet tegen kritiek kunt moet je geen dressuurwedstrijdenrijden, dan moet je helemaal geen wedstrijden rijden, en zelfs dan kan je nog kritiek krijgen op je maneir van rijden :P

paleoceen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 13:14

Dit is dus het grote nadeel van een jurysport

XMaaiike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 17:44

het is wel logisch dat je op iedere protocol ander commentaar hebt ;) je rijd ook iedere keer een andere proef en de ene keer gaat het ene onderdeel beter als 't andere ;) daar zul je je bij neermoeten leggen zoals vele mensen hierboven al zeiden.

vooral op de kampioenschappen merk je het, je rijd hetzelfde proefje maar er zijn 2 jury's. bij iemand zat er wel 30 pnt. verschil tussen :?

Ellen112

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 16:59

Suzanne F. schreef:
Welkom in de dressuursport. Als je daar niet tegen kunt moet je blijven boshobbelen. Of ga springen.

niet banketstaaf bedoelt maar dat vind ik ook. Het is en blijft een jurysport. De ene jury houd wel van die combinatie of ras en de ander niet.. Als het dat niet leuk vind of niet tegen kunt moet je maar geen meer wedstrijden meer rijden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 17:30

radje schreef:
Bizzybijtje schreef:

Bij welke proef? want een FNRS jury mag geen 3 geven omdat je maar iets naast de ac lijn rijdt

F6A geloof ik :)
Vond het zelf ook hartstikke vreemd, het enige was dus dat ik naast de AC-lijn zat. Paard liep verder gewoon erg netjes :) Ze hebben ook een klacht ingediend tegen die jury, aangezien ik niet de enige was die zoiets had (veel mensen met 210 etc. die het normaal wel makkelijk halen)