Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
als je mij meer dan een half uur in een stand zet.romy_b schreef:Hier op de manege hebben ze ruime goed verlichte stands en staan ze elke dag een paar uur buiten, dan kan het best vind ik!
Darkness85 schreef:romy_b schreef:Hier op de manege hebben ze ruime goed verlichte stands en staan ze elke dag een paar uur buiten, dan kan het best vind ik!
Ruime stands? Dat vind ik apart.. Stands zijn stands.. Daarin kunnen paarden zich niet omdraaien.. Als ze dat wel kunnen zijn het geen stands.. Ik ben ook zeker geen voorstander van stands..

romy_b schreef:Licht eraan hoe?! als het van die kleine donkere stands zijn waar paarden niet naar buiten kunnen kijken weinig daglicht en ook bijna niet buiten komen, ZIELIG.
Maar hier op de manege hebben ze ruime goed verlichte stands en staan ze elke dag een paar uur buiten, dan kan het best vind ik!
daffie1986 schreef:Ik krijg nu waarschijnlijk heel veel reacties maar dat doet er niet toe je vraagt om mijn mening.
Een stand vindt ik geen probleem voor paarden die alleen 's nachts op stal en de rest buiten, als ze maar wel lekker een grote paddock hebben waar ze met andere paarden instaan kan dit gewoon.