Dat LieVerdje is niet zo onschuldig als hij eruit ziet!
Ben net de hele tijd buiten aan de gang geweest, alle stallen uitgemest, paddocks schoongemaakt, water gegeven. Voor wat spelerij gezorgt.
Dus om 16:00 vond ik het wel tijd voor een korte break!
Lekker een bakkie thee met wat lekkers erbij

Ik zit nog geen kwartier, wil de terrasdeuren uitlopen...
Wat zie ik...
1 hek wat nonchalant halfopen staat te klepperen en GEEN hengst

Wel een losgepeuterd touw op de grond... en die had ik er juist voor de zekerheid omheen geknupt/
Ik ben gelijk maar de stal in gelopen voor een gele schep met een bodempje brokjes, toen ik aan de andere kant de stal uitliep zag ik hem al staan... Hij stond fijn met Ozep te knuffen.
Ik kon na een klein sporenonderzoek echter wel zien dat hij dus WEER Simbaatje heeft geprobeerd te provoceren. Nou hoef je daar geen echte detective voor te zijn want Simba staat lekker in het land en het stuk voor het hek is dus nu compleet omgeploegd. Ik heb Simba voor 2 maanden terug namelijk naast Triumph weggehaald aangezien die helemaal sjago werd, de hengst vind niets zo leuk als pesten en Ozep vind dat wel grappig en als die het niet grappig vind draait hij zich gewoon om.
Simba leek dan echter wel een meid, het is dat hij geen nagels heeft anders zou hij krabben

Ze lijken er dus wel aan te wennen dat er een hengst los loopt

De merries gaan al braaf achter in staan en Ozep houdt hem wel zoet

Hij kwam overigens wel gelijk toen ik hem riep

Ik hou mijzelf gewoon lekker voor de gek en zeg dat dat niet door de gele schep kwam