Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Verder koop ik altijd al goedkopere kleding omdat ik het zonde vind om daar veel geld aan uit te geven en ik vind het ook absoluut niet nodig om m'n paard iedere dag in een andere set te steken. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets heb moeten laten vanwege de paarden, okay, ik ga bijvoorbeeld niet de avond voor een wedstrijd tot twee uur 's nachts naar een vriendin, omdat ik dan met m'n paard bezig ben. Verder kan ik niet echt zeggen dat echt iets laat voor m'n paarden, is ook niet nodig. 
Maar dat is geen gewoonte
Ik krijg er een heel lief maatje voor terug, en daar ben ik super blij mee!
. En verder ook geld inderdaad, had anders flink wat meer te besteden voor mijn eigen kop :p.
.. En 's ochtends staan de paardjes ook weer te trappelen met een rammelende maag
.. maar daar denk ik niet over, ik zie mezelf over 70 jaar nog tussen de paarden
En ja... je kunt het noemen wat je ervoor moet laten.. maar als het 'je ding' is dan vind je het niet erg om nee te zeggen als je vriendinnen leuk naar de bios gaan en jij niet meekunt omdat je bijv die avond of de volgende morgen vroeg op wedstrijd ofzo moet.

enkel de 3 weken vakantie's slaan we over