hooglanders maken er een dagje uit van...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

hooglanders maken er een dagje uit van...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 17:02

haha, kom ik net bij de buren langs fietsen, zie ik 2 trekkers door het land scheuren en 3 mannen in het land lopen! waren ze 2 schapen aan het vangen! zo lachwekkend! Haha! die trekkers te scheuren joh haha! me pa liep er ook! ik denk waarom zwaait ie nou niet, op het laatst kon er nog net een zwaai vanaf! die schapen kregen ze echt nooit! veld was zoooooo vreselijk groot
dus ik was thuis! wat blijkt! ze gingen vanmiddag de 2 hooglanders vangen(zijn van mijn buren) maar die waren op hol geslagen en via ons land richting bos gevlucht! mijn pa in de auto proberen tegen te houden. mijn andere buurman liep dus in het land! wat denk je, 1 hooglander viel me buurman aan, dus die vloog helemaal door de lucht! auuuuuu dus mijn pa paul(buurman) opgepikt! maarja mijn pa was boos, want zijn mooie auto was helemaal beschadigd omdat die rotbeesten tegen zijn auto hebben geramd! onze mooie KOrando Huilen maarja paul die voelde zich geloof ik wel erg beroerd! me pa was er klaar mee en ze zijn allemaal weg gegaan, waardoor er 2 wilde koeien ergens hier in de buurt lopen! waarschijnlijk zijn ze nu in het bos! maar ik kijk wel uit! die beesten vallen je zo aan! Lips are sealed

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 20:47

Ik blij dat ik niet met mijn paardje naar het bos ben gegaan vandaag...Ik was het eerst van plan, maar besloot om maar aan mijn tentamen te beginnen Knipoog