Eerst bij Fabienne van bokt nog even langs geweest om een bon voor de equitana op te halen en uiteraard haar paarden even bewonderd en dan door naar de stal om al de Lipi's te gaan bewonderen en per liep het bos in te gaan. Napoleon mocht ons 'sinterklaaspaard' Belfegor lenen, een hele brave ruin en ik uiteraard op mijn bruine. Heerlijk in het bos gereden, het was een rustige rit, maar wel genoten. Onze 'wilde'

Daarna boodschappen gedaan voor morgen naar de Equitana.
s'Avonds naar een vriendin van mij die ook 2 Lipizzaners heeft en daar nog gereden. Napoleon heeft een lesje appuyeren en piafferen van haar gekregen wat ze geloof ik erg leuk vond!

Vandaag heel vroeg opgestaan en richting Equitana vertrokken, niet zo heel erg verdwaald en perongeluk een super goede parkeerplek gescoord! Toen kon het shoppen beginnen, Napoleon moest rijbroeken en ik moest schoenen, die hadden het gister namelijk echt helemaal begeven. Napoleon heeft dus ook 3 broeken gescoord maar met mijn schoenen ging het mis

Op de terugweg waren we heel even de weg kwijt, maar het is goed gekomen en konden we de Mac vinden